Gezellig hoor. Steek de kaarsen maar neerquote:Op maandag 7 december 2009 19:19 schreef DriekOplopers het volgende:
Gezellig wordt het zeker. DaMart en ikke komen hier in ploegendienst modden om de stemming er eens fijn in te houden!![]()
Kerstboom aansteken, kaarsjes optuigen... Gezelligheid kent geen tijd.
presentquote:Op dinsdag 8 december 2009 08:53 schreef NanKing het volgende:
Oei oei oei, ik had een soort weddenschap met iemand dat we dit jaar beiden een verhaal zouden schrijven.
* NanKing wacht op iemand.
NanKinky * Nothing* zegt:quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:38 schreef Biancavia het volgende:
Wat een olijk vrolijk kleurrijk topic!
We missen alleen nog wat blauw, groen en rood, geloof ik.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
NanKinky * Nothing* zegt:
[KSW SC 2009] Tegen de teloorgang van je sociale leven! haha moet je trouwens zien wat een regenboogkleurtjes in 't topic
- senesta zegt:
Nou!
[KSW SC 2009] Tegen de teloorgang van je sociale leven!
Ik wilde hem net sturen
Trap die lui dan eens hierheenquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
We missen alleen nog wat blauw, groen en rood, geloof ik.
En ik lichtblauw.quote:
Dan schets ik wel even een kader voor je:quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:12 schreef NanKing het volgende:
Ik vind het onderwerp trouwens echt moeilijk! Juist omdat 't zo breed is.
Ik denk graag in kadertjes.
Is dat een persoonlijke aanval op de doorsnee user in dit topic?quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan schets ik wel even een kader voor je:
Heb je wel eens de veelheid aan kleuren gezien die je in de boom kan hangen tegenwoordig? Sommige zijn zo lelijk, dat ze op zichzelf al een negatief effect op Kerst hebben. Neem de zwarte kerstballen, een rouwkleur in een tijd die voor gezelligheid zou moeten staan. Als dat geen teloorgang is...
Lief kader maar wel erg clichequote:Op dinsdag 8 december 2009 11:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan schets ik wel even een kader voor je:
Heb je wel eens de veelheid aan kleuren gezien die je in de boom kan hangen tegenwoordig? Sommige zijn zo lelijk, dat ze op zichzelf al een negatief effect op Kerst hebben. Neem de zwarte kerstballen, een rouwkleur in een tijd die voor gezelligheid zou moeten staan. Als dat geen teloorgang is...
quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:22 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Is dat een persoonlijke aanval op de doorsnee user in dit topic?
Ik heb zelf wel een idee voor een verhaal dat minder cliché is. Maar dat kader houd ik liever nog even voor mezelfquote:
Nee, ik probeerde een soort metafoor van de kleurtjes in dit topic te maken.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:25 schreef DaMart het volgende:
[..].
De doorsnee user heeft zwarte kerstballen? Dan verander ik dat in die post nog even snel naar gifgroen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |