nee schat ik ben niet zo onhandig als jouquote:Op zondag 6 december 2009 02:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gooi je niet je melk over jezelf heen dan
Wat een takkehumeur als je ongewenst wakker bentquote:Op zondag 6 december 2009 02:51 schreef Laysa het volgende:
bwoeahhhhhhhh...ik moet echt mn bed weer in![]()
trusten lieve schatjes en nog veel SC plezier
dan moeten jullie maar zorgen dat het gewenst is de volgende keerquote:Op zondag 6 december 2009 02:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat een takkehumeur als je ongewenst wakker bent![]()
Dat kan echt niet zo blijven
quote:Op zondag 6 december 2009 02:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
dan moeten jullie maar zorgen dat het gewenst is de volgende keer![]()
Anyways...terug mn warme bedje in...tot morgen
Goed ideequote:
Kan dat plaatje wat groter? 't Is bijna niet te zienquote:Op zondag 6 december 2009 03:01 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb hem hoor![]()
[ [url=http://ss.servepics.com/15/IMG000[02].jpg]afbeelding[/url] ]
Ja, maar ik kan ff niet bij paintshopquote:Op zondag 6 december 2009 03:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kan dat plaatje wat groter? 't Is bijna niet te zien
Ook niet als je even opstaat? Je bent gewoon lui hèquote:Op zondag 6 december 2009 03:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan ff niet bij paintshop
quote:'Advocaat nieuwe coach AZ'
Alkmaar - Dick Advocaat wordt de nieuwe trainer van AZ. De bondscoach van België is de opvolger van de zaterdag ontslagen Ronald Koeman, meldt het Belgische Sporza.
Ook dat, maar ik kan niet meer bij mijn server via mijn pc.quote:Op zondag 6 december 2009 03:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ook niet als je even opstaat? Je bent gewoon lui hè
Het moest er toch eens van komenquote:
Vind het eigenlijk wel een strakke actie. Ik denk dat hij AZ binnen twee maanden weer aan het voetballen krijgt, die rare Hageneesquote:
Was je ex Koeman?quote:
Ik begrijp eigenlijk nooit zo goed waarom een BVO Koemen als trainer neemt. Ik vind die gast echt slecht.quote:
Dat dusquote:Op zondag 6 december 2009 03:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik begrijp eigenlijk nooit zo goed waarom een BVO Koemen als trainer neemt. Ik vind die gast echt slecht.
Edit: Ik begrijp het grapje niet, maar dat is vermoedelijk geheel voor mijn rekening, 't is laat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |