Stond er ergens een foto van jou online?quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:51 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben deruit, wil niet laseren, wil een kekke bril, staan me trouwens goed dus dat is geen probleem.
En dan sta je maar te proberen met eerst de hand voor je ene oog en dan de hand voor je andere oogquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee maar wel links in rechts en visa versa zoals pas nog![]()
ja ik had bijna een hele week vaag zichtquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik ook, toch merk ik het op een gegeven moment, maar doordat ik vaker last van ze heb duurt het ff, zit je eindelijk beneden, ff nieuws lezen en je hebt het gevoel dat er iets niet klopt
quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan sta je maar te proberen met eerst de hand voor je ene oog en dan de hand voor je andere oog
Neeee daar is het verschil tussen beide ogen bij mij te groot voor, een week gaat me niet lukken hoor.quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja ik had bijna een hele week vaag zicht
Gewoon doorhakken die knoopquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Joh dit speelt al zolang maar de verandering moet je tijd voor nemen. Ik krijg steeds vaker last van mijn ogen, nu ook weer. Als het dan weer een paar dagen goed gaat schuif je het weer voor je uit enz. Maar het houdt een keer op.
bij mij dus niet zo erg...maar ik was nogal moe die week dus had het niet heel erg doorquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Neeee daar is het verschil tussen beide ogen bij mij te groot voor, een week gaat me niet lukken hoor.
Niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Stond er ergens een foto van jou online?
Ja als lenzendrager ben je altijd de pineut met uiensnijdenquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon doorhakken die knoop![]()
Het enige nadeel van gelaserde ogen is dat ik nu keiveel last heb van uien snijden, tranen met tuiten jank ik![]()
Voorheen werden mijn ogen natuurlijk beschermd door die lenzen en nu open en bloot gesteld aan de uiendamp
Zo'n 2000 euro, dus best veel geld ja, maar dat is het me wel waard geweestquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
Is dat niet enorm duur, laseren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |