nee schat ik ben niet zo onhandig als jouquote:Op zondag 6 december 2009 02:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gooi je niet je melk over jezelf heen dan
Wat een takkehumeur als je ongewenst wakker bentquote:Op zondag 6 december 2009 02:51 schreef Laysa het volgende:
bwoeahhhhhhhh...ik moet echt mn bed weer in![]()
trusten lieve schatjes en nog veel SC plezier
dan moeten jullie maar zorgen dat het gewenst is de volgende keerquote:Op zondag 6 december 2009 02:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat een takkehumeur als je ongewenst wakker bent![]()
Dat kan echt niet zo blijven
quote:Op zondag 6 december 2009 02:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
dan moeten jullie maar zorgen dat het gewenst is de volgende keer![]()
Anyways...terug mn warme bedje in...tot morgen
Goed ideequote:
Kan dat plaatje wat groter? 't Is bijna niet te zienquote:Op zondag 6 december 2009 03:01 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb hem hoor![]()
[ [url=http://ss.servepics.com/15/IMG000[02].jpg]afbeelding[/url] ]
Ja, maar ik kan ff niet bij paintshopquote:Op zondag 6 december 2009 03:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kan dat plaatje wat groter? 't Is bijna niet te zien
Ook niet als je even opstaat? Je bent gewoon lui hèquote:Op zondag 6 december 2009 03:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan ff niet bij paintshop
quote:'Advocaat nieuwe coach AZ'
Alkmaar - Dick Advocaat wordt de nieuwe trainer van AZ. De bondscoach van België is de opvolger van de zaterdag ontslagen Ronald Koeman, meldt het Belgische Sporza.
Ook dat, maar ik kan niet meer bij mijn server via mijn pc.quote:Op zondag 6 december 2009 03:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ook niet als je even opstaat? Je bent gewoon lui hè
Het moest er toch eens van komenquote:
Vind het eigenlijk wel een strakke actie. Ik denk dat hij AZ binnen twee maanden weer aan het voetballen krijgt, die rare Hageneesquote:
Was je ex Koeman?quote:
Ik begrijp eigenlijk nooit zo goed waarom een BVO Koemen als trainer neemt. Ik vind die gast echt slecht.quote:
Dat dusquote:Op zondag 6 december 2009 03:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik begrijp eigenlijk nooit zo goed waarom een BVO Koemen als trainer neemt. Ik vind die gast echt slecht.
Edit: Ik begrijp het grapje niet, maar dat is vermoedelijk geheel voor mijn rekening, 't is laat.
Ja, moet jij ook een koekje bij de koffie?quote:
nah vooruit danquote:Op zondag 6 december 2009 03:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, moet jij ook een koekje bij de koffie?
jezus, waar gaat dit over![]()
Of het is een fotofuck of ergens in het buitenlandquote:
Plat gezegd is het een Schlampequote:Op zondag 6 december 2009 03:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Of het is een fotofuck of ergens in het buitenland
Wat betekend hoeren in het duits![]()
Een sletjequote:
En anders koop ik er wel een nieuw lcd scherm vanquote:Op zondag 6 december 2009 03:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar wat kan jou 't schelen, je kunt 't toch niet betalen op dit moment
quote:Op zondag 6 december 2009 03:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En anders koop ik er wel een nieuw lcd scherm van
Zeg nou zelf, waar heb je langer plezier vanquote:
Nou, als ze je opzadelt met een flinke SOA, dan weet ik het nog zo net nietquote:Op zondag 6 december 2009 03:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, waar heb je langer plezier van
Jesus, weet je hoe laat het is?quote:Op zondag 6 december 2009 03:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zeg Heidi, wat wil jij nog allemaal doen in je leven?
Ja, 't is pittig laat. Als ik nog iets wil dan moet ik vaart makenquote:Op zondag 6 december 2009 03:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jesus, weet je hoe laat het is?![]()
Er zijn zoveel dingen die ik nog wil doen, maar toch niet zie gebeuren
Universele Seriele Bus? Denk het welquote:Op zondag 6 december 2009 03:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
De nieuwste hoeren, hebben die tegenwoordig ook al een usb poort?
Grijnzzzzquote:Op zondag 6 december 2009 03:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Universele Seriele Bus? Denk het wel
Jij welquote:Op zondag 6 december 2009 03:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, 't is pittig laat. Als ik nog iets wil dan moet ik vaart maken
Misschien, maar dat zie je alleen nog als ze van voor 1980 zijnquote:Op zondag 6 december 2009 03:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die paralalle, die schijnen nogal heet te kunnen worden
En ik doe nog wel zo mijn bestquote:Op zondag 6 december 2009 03:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Voorlopig haal jij mij nog niet in hè![]()
Ok, alleen bij die..... die ouwehoeren dusquote:Op zondag 6 december 2009 03:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien, maar dat zie je alleen nog als ze van voor 1980 zijn
quote:Op zondag 6 december 2009 03:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok, alleen bij die..... die ouwehoeren dus
Mijn verstand is z'n hoogtepunt allang voorbij. Ik begin al voor een flink deel te draaien op routinequote:Op zondag 6 december 2009 03:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar daar zal jij meer verstand van hebben
Valt mee hoor, daar moet je het straks toch van hebbenquote:
Die van die Kerstman vinnik wel wat hebbenquote:Op zondag 6 december 2009 03:55 schreef HiDiHo het volgende:
lol
http://www.dumpert.nl/med(...)erstman_pesten_.html
Hoe dom ben je dan?
http://www.dumpert.nl/med(...)isje_kopt_vloer.html
Dan vind ik kameelteen leukerquote:Op zondag 6 december 2009 03:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die van die Kerstman vinnik wel wat hebben
Uiteindelijk wel, totdat ze je ook daar nog mee moeten helpenquote:Op zondag 6 december 2009 03:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Valt mee hoor, daar moet je het straks toch van hebben![]()
Kameelteen in een nu lopende Big Brother, al zegen die malle Serviërs "Veliki Brat", maar dat staat gewoon voor Big Brother.quote:
Vaagquote:Op zondag 6 december 2009 04:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Windows 7 is toch ook weer niet perfect, regelmatig legt hij mijn nic plat en bevriest teven alle schermen. Deze keer moest ik zelfs opnieuw opstarten
Wie is datquote:Op zondag 6 december 2009 04:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kameelteen in een nu lopende Big Brother, al zegen die malle Serviërs "Veliki Brat", maar dat staat gewoon voor Big Brother.
[ afbeelding ]
Ik weet het niet. Het enige dat ik kan bedenken is dat mijn niet originele adapter iets te weinig stroom geeft waardoor hij wat te heet wordt. Maar met andere besturingssystemen had ik nooit lastquote:Op zondag 6 december 2009 04:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vaag![]()
Misschien iets met drivers ofzo? mja alles zit in windows 7 zelf.
Ik neem aan dat je hem niet overclocked![]()
Ik zie jou toch als een figuur dat geen hulp aanneemtquote:Op zondag 6 december 2009 04:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, totdat ze je ook daar nog mee moeten helpen
Ik denk dat je dan gewoon een vastloper krijgt die niet meer los komt. Het lijkt meer op een geheugen/driver/bios probleem.quote:Op zondag 6 december 2009 04:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Het enige dat ik kan bedenken is dat mijn niet originele adapter iets te weinig stroom geeft waardoor hij wat te heet wordt. Maar met andere besturingssystemen had ik nooit last
RS? Welk land is dat?quote:Op zondag 6 december 2009 04:23 schreef spapaars het volgende:
BTW,
Ze slapen nu.
http://www.mondo.rs/velikibrat3/index.php
Mwah, ligt er een beetje aanquote:Op zondag 6 december 2009 04:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zie jou toch als een figuur dat geen hulp aanneemt
Ik denk eerderquote:Op zondag 6 december 2009 04:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mwah, ligt er een beetje aan![]()
[ afbeelding ]
En kun je dat volgen dan?quote:
quote:De cache voor offlinebestanden is vol. Gebruik het onderdeel Offlinebestanden van het Configuratiescherm als u de grootte van de cache wilt wijzigen.
Heb je dat aanstaan danquote:Op zondag 6 december 2009 04:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
Trouwens, ik denk dat ik het al weet![]()
[..]
Ja.quote:Op zondag 6 december 2009 04:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En kun je dat volgen dan?![]()
(is daar live beeld?)
Staat schijnbaar standaard aan in versie 7. Heb hem nu hoger gezet van 7 naar 15 Gbquote:Op zondag 6 december 2009 04:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je dat aanstaan dan![]()
Zit je schijf niet gewoon vol dan?
Volgens mij gaat dat aan als je iets Offline beschikbaar maakt, wat ik nooit doe.quote:Op zondag 6 december 2009 04:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Staat schijnbaar standaard aan in versie 7. Heb hem nu hoger gezet van 7 naar 15 Gb
Ik heb daar niet aangezeten. Maar misschien heb ik het meegekregen vanuit een policy op het werk?quote:Op zondag 6 december 2009 04:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat aan als je iets Offline beschikbaar maakt, wat ik nooit doe.
Die eerste link werkt niet, maar dat moet ik zelf even nakijken denk ik. Ik krijg een niet gevonden afbeelding op die pagina.quote:Op zondag 6 december 2009 04:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja.
http://www.mondo.rs/velikibrat3/index.php
ook in Big brother Israël slapen ze
Gebruik voor dit alleen IE (fVoor Firefox moet je een niet te willen plug installeren)
http://www.mako.co.il/tv-bigbrother/season2-live
[ afbeelding ]
Zou kunnenquote:Op zondag 6 december 2009 04:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb daar niet aangezeten. Maar misschien heb ik het meegekregen vanuit een policy op het werk?
quote:Op zondag 6 december 2009 03:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan ff niet bij paintshop
Dan heb ik volgens mij een programma nodigquote:
Beter een vage dan een treurigequote:
Eerste link (Servië) zou ook voor jou moeten werken.quote:Op zondag 6 december 2009 04:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die eerste link werkt niet, maar dat moet ik zelf even nakijken denk ik. Ik krijg een niet gevonden afbeelding op die pagina.
Op die 2e zie ik iemand slapen nu. met een veuls te grote ring om
Ik vind dat je de hele week al vaag doet hier en in mineurstemming bent. Vertel dan gewoon wat er is of zeg er gewoon niets overquote:
Vaag, http://www.mondo.rs/soap2/vbhq.php werkt niet. Maar de directe link welquote:Op zondag 6 december 2009 04:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Eerste link (Servië) zou ook voor jou moeten werken.
[ afbeelding ]
paint zei je tochquote:Op zondag 6 december 2009 04:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan heb ik volgens mij een programma nodig
Ik heb zelf paintshop op mijn pc, maar de afbeelding staat op mijn server en daar staat niet eens paint opquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 6 december 2009 04:52 schreef Dottey het volgende:
ik ga lekker mijn bedje in ..
fijne nacht allemaal
En wat wil je daarmee zeggen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |