Ik denk eerderquote:Op zondag 6 december 2009 04:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mwah, ligt er een beetje aan![]()
[ afbeelding ]
En kun je dat volgen dan?quote:
quote:De cache voor offlinebestanden is vol. Gebruik het onderdeel Offlinebestanden van het Configuratiescherm als u de grootte van de cache wilt wijzigen.
Heb je dat aanstaan danquote:Op zondag 6 december 2009 04:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
Trouwens, ik denk dat ik het al weet![]()
[..]
Ja.quote:Op zondag 6 december 2009 04:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En kun je dat volgen dan?![]()
(is daar live beeld?)
Staat schijnbaar standaard aan in versie 7. Heb hem nu hoger gezet van 7 naar 15 Gbquote:Op zondag 6 december 2009 04:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je dat aanstaan dan![]()
Zit je schijf niet gewoon vol dan?
Volgens mij gaat dat aan als je iets Offline beschikbaar maakt, wat ik nooit doe.quote:Op zondag 6 december 2009 04:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Staat schijnbaar standaard aan in versie 7. Heb hem nu hoger gezet van 7 naar 15 Gb
Ik heb daar niet aangezeten. Maar misschien heb ik het meegekregen vanuit een policy op het werk?quote:Op zondag 6 december 2009 04:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat aan als je iets Offline beschikbaar maakt, wat ik nooit doe.
Die eerste link werkt niet, maar dat moet ik zelf even nakijken denk ik. Ik krijg een niet gevonden afbeelding op die pagina.quote:Op zondag 6 december 2009 04:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja.
http://www.mondo.rs/velikibrat3/index.php
ook in Big brother Israël slapen ze
Gebruik voor dit alleen IE (fVoor Firefox moet je een niet te willen plug installeren)
http://www.mako.co.il/tv-bigbrother/season2-live
[ afbeelding ]
Zou kunnenquote:Op zondag 6 december 2009 04:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb daar niet aangezeten. Maar misschien heb ik het meegekregen vanuit een policy op het werk?
quote:Op zondag 6 december 2009 03:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan ff niet bij paintshop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |