Dat is snel.quote:Op zondag 6 december 2009 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Go-go-gadget paracetamol.
Of het was het Merakusje, maar mijn hoofdpijn is bijna weg
quote:Op zondag 6 december 2009 02:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben 63! Weet je hoeveel last van mijn rug ik krijg van seks alleen al!
Tegen wie heeft hij het en is hij dronken?quote:Op zondag 6 december 2009 02:19 schreef HiDiHo het volgende:
Dat krijg je als je steeds moet bukken om je reet te laten likken
Ja, ik heb de paracetamol niet voor niets uitgevonden, graag gedaan.quote:
Kan je wel, beetje bijdehand gaan lopen doen terwijl ik halfdood ben hierquote:Op zondag 6 december 2009 02:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, ik heb de paracetamol niet voor niets uitgevonden, graag gedaan.
Weet je het al?quote:Op zondag 6 december 2009 02:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tegen wie heeft hij het en is hij dronken?
Je lijkt Coos wel, bejaardequote:Op zondag 6 december 2009 02:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nog kan typen, man.
Prijs mijn jongeHEERE! Amen!quote:Op zondag 6 december 2009 02:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nog kan typen, man.
Tof, nu kan je met die tandenborstel je lot krassen.quote:Op zondag 6 december 2009 02:16 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb een aansteker, rookwaar, elec. tandenborstel, chocolade letter en een maandkraslot gehad van de sint
En goede avond all![]()
Dan krast me borstel straks op mijn tandenquote:Op zondag 6 december 2009 02:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Tof, nu kan je met die tandenborstel je lot krassen.
Sorry lieverdquote:Op zondag 6 december 2009 02:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan je wel, beetje bijdehand gaan lopen doen terwijl ik halfdood ben hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |