Wie zegt die warm is??quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:49 schreef RickoKun het volgende:
Ik zou opzich wel mijn penis in de warme vagina van saar stoppen.
Je wilr niet weten wie/wat daar allemaal is in geweestquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:49 schreef RickoKun het volgende:
Waarschijnlijk niet nee....quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:50 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Je wilr niet weten wie/wat daar allemaal is in geweest
Niet zo praktisch doen tjapquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:55 schreef R4ven het volgende:
En TS, je hebt toch zeker wel een film om op te zetten? Of een serie? Je kunt ook weg gaan, naar vrienden/cafe/whatever ipv thuis te zitten. Mogelijkheden genoeg...
En dan Sinterklaas missen?? Stel je voor dat ie juist op dat moment bij jou langskomt.. Ik zou mn leven haten hoor.. HATEN!!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:55 schreef R4ven het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet nee....
En TS, je hebt toch zeker wel een film om op te zetten? Of een serie? Je kunt ook weg gaan, naar vrienden/cafe/whatever ipv thuis te zitten. Mogelijkheden genoeg...
Ben al weggeweest, mag het niet te laat maken anders sta ik morgen niet op ( moet arbeitenquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:55 schreef R4ven het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet nee....
Ga dan al slapen, niets zo lekker als lang in je bedje liggenquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:56 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ben al weggeweest, mag het niet te laat maken anders sta ik morgen niet op ( moet arbeiten)
Krijg ik koppijnquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:57 schreef R4ven het volgende:
[..]
Ga dan al slapen, niets zo lekker als lang in je bedje liggen
Jij zou opzich nog je penis in de vagina van Rita Verdonk stoppen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:49 schreef RickoKun het volgende:
Ben jij er ook al zo een die van lang slapen koppijn krijgt? Dat is gewoon raar.quote:
Heb ik echt totaal geen zinquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:01 schreef R4ven het volgende:
[..]
Ben jij er ook al zo een die van lang slapen koppijn krijgt? Dat is gewoon raar.
Ga dan gamen...
Aaaah nee jong vuilak! Die zíet er niet eens meer uit als een 16 jarige, saar welquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:59 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Jij zou opzich nog je penis in de vagina van Rita Verdonk stoppen.
'Ze verstond VMPRO'quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:05 schreef Miam het volgende:
Saar is inderdaad wel tenenkrommend slecht!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |