Deze acties hebben niets met het vak Duits te maken.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:41 schreef GinoPietermaai. het volgende:
...Ik en persoon A : Concept van de presentatie in elkaar zetten + tekst verzinnen....
Faler. Je moet NOOIT en dan maar ook NOOIT samenwerken met klasgenoten. Je zal er altijd 1 of 2 losers bijhouden die op de laatste dag ontdekken dat ze nog iets moesten doen, waardoor jij met iemand anders straks de apenlul bentquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:41 schreef GinoPietermaai. het volgende:
Ik moet maandag een presentatie houden voor Duits samen met 4 andere mensen,
we hadden besloten dat iedereen zal doen waar ie goed in was.
Ik en persoon A : Concept van de presentatie in elkaar zetten + tekst verzinnen.
Persoon B, C en D : Tekst vertalen.
Ik en persoon A hebben ons werk gedaan maar persoon b, c en d hebben geen flikker uitgevoerd en ik heb het al tegen de docente verteld maar die presentatie gaat hoe dan ook door, maar niemand de tekst heeft vertaald naar het Duits kunnen we rekenen op een 1.
Samenvatting van de klacht : samenwerken met kkbitches.
Meneer is lid van de NSBquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:41 schreef GinoPietermaai. het volgende:
Ik en persoon A hebben ons werk gedaan maar persoon b, c en d hebben geen flikker uitgevoerd en ik heb het al tegen de docente verteld
Samenvatting van de klacht : samenwerken met kkbitches.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |