abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75765529
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 12:35 schreef alors het volgende:

[..]

Oh dat is vervelend zeg, ik heb het al wanneer ik de computer reset, dan wist hij mijn verlanglijstje. Op fok blijf ik wel gewoon ingelogd Ik heb dan ook ettelijke word bestanden met lijstjes
Ik zou zo niet weten welke trui je bedoelt... Heb je ook geen catalogus meer waar ie instond?
Niets mysterieus hoor, de cookies blijven op de Fokserver zodat hij je steeds herkent...
  vrijdag 18 december 2009 @ 13:05:07 #202
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_75765559
Da's toch geen vest, maar een jas. Ik heb 'm aangepast, maar hij paste niet goed.

Die dingen zijn trouwens wel populair.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  vrijdag 18 december 2009 @ 13:05:43 #203
159909 -Peach
Prunus persica
pi_75765577
Ik heb m in het rood/roze, en tis wel echt een jas, geen vest. Heul warm. Wel kort dus ik vind 'm voor nu niet meer geschikt.
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  vrijdag 18 december 2009 @ 13:05:49 #204
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_75765582
Thaaaanks!! Ik dacht echt dat het een vest was en daarom had ik alleen bij vesten & truien gekeken Het is toch helemaal geen jas? Of wel? Nouja. Ik heb 'm iig weer in mn verlanglijstje gezet xD
En nou is die rooie ineens 20 euro goedkoper! Wat een onzin! xD
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 18 december 2009 @ 13:07:09 #205
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_75765631
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 13:05 schreef -Peach het volgende:
Ik heb m in het rood/roze, en tis wel echt een jas, geen vest. Heul warm. Wel kort dus ik vind 'm voor nu niet meer geschikt.
Oh echt!
Toch wel? Nouja.
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 18 december 2009 @ 13:07:12 #206
159909 -Peach
Prunus persica
pi_75765634
oeps.
  vrijdag 18 december 2009 @ 13:07:39 #207
159909 -Peach
Prunus persica
pi_75765657
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 13:07 schreef -Peach het volgende:
Ja het is toch echt 100% een jas.
pi_75765878
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 13:04 schreef Tegan het volgende:

[..]

Niets mysterieus hoor, de cookies blijven op de Fokserver zodat hij je steeds herkent...
Ja dat snap ik op zich, want ik wis verder geen cookies ofzo. Maar waarom doet h&m dan wel alsof ik dat heb gedaan?
Wel vaag trouwens, als ik echt cookies verwijder moet je je land op hm.com ook weer instellen. Dat onthoud ie nu dan weer wel. Maar een reset of een vastgelopen Internet Explorer kan ie niet aan...
know'm sayin?
word? word.
pi_75765915
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 13:12 schreef alors het volgende:

[..]

Ja dat snap ik op zich, want ik wis verder geen cookies ofzo. Maar waarom doet h&m dan wel alsof ik dat heb gedaan?
Wel vaag trouwens, als ik echt cookies verwijder moet je je land op hm.com ook weer instellen. Dat onthoud ie nu dan weer wel. Maar een reset of een vastgelopen Internet Explorer kan ie niet aan...
Sorry, ik zeg het fout. Cookies staan op je eigen computer, maar een Foksessie kan je instellen op 'nooit verlopen', dus dan blijft hij jouw ip herkennen . De sessie blijft op de Fokserver bestaan...

Als je je Windows opnieuw installeert dan heb je dus geen cookies meer...
pi_75767541
ik wil wat terugsturen naar h&m maar kan ik dat gewoon in een (stevig dichtgeplakte) plastic zak doen met het retouretiket erop? en binnenin uiteraard de kleding en de retourbon/factuur? want ik kreeg het in zo'n grote doos maar die is een beetje te groot voor wat ik wil terugsturen

en dit lever ik dan gewoon af bij het postkantoor toch, moet ik dan 1 euro betalen oid? (zoiets las ik ergens)
pi_75767619
oh en nog een vraag
ik heb een maandfactuur, ik neem aan dat ik (straks) het gehele bedrag gewoon betaal en later verrekenen ze wat ik heb teruggestuurd, bij mijn volgende bestelling(en)?
pi_75768547
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 13:13 schreef Tegan het volgende:

[..]

Sorry, ik zeg het fout. Cookies staan op je eigen computer, maar een Foksessie kan je instellen op 'nooit verlopen', dus dan blijft hij jouw ip herkennen . De sessie blijft op de Fokserver bestaan...

Als je je Windows opnieuw installeert dan heb je dus geen cookies meer...
Ja of wanneer je je cokkies verwijdert. Maar dat doe ik dus nooit, dus vraag ik me af waarom hm.com steeds mijn ip vergeet.... Er gebeurt toch niets bijzonders als je reset of Internet Explorer loopt vast en je doet via Taakbeheer Beëindigen?
know'm sayin?
word? word.
pi_75768603
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 13:52 schreef aiai het volgende:
ik wil wat terugsturen naar h&m maar kan ik dat gewoon in een (stevig dichtgeplakte) plastic zak doen met het retouretiket erop? en binnenin uiteraard de kleding en de retourbon/factuur? want ik kreeg het in zo'n grote doos maar die is een beetje te groot voor wat ik wil terugsturen

en dit lever ik dan gewoon af bij het postkantoor toch, moet ik dan 1 euro betalen oid? (zoiets las ik ergens)
Dat kan.
Die 1 euro betaal je niet op het postkantoor maar aan h&m via hun rekening
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 13:53 schreef aiai het volgende:
oh en nog een vraag
ik heb een maandfactuur, ik neem aan dat ik (straks) het gehele bedrag gewoon betaal en later verrekenen ze wat ik heb teruggestuurd, bij mijn volgende bestelling(en)?
Ik verreken het altijd zelf, duurt eeuwen voordat je geld terugkrijgt.
know'm sayin?
word? word.
pi_75769122
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 14:18 schreef alors het volgende:

[..]

Dat kan.
Die 1 euro betaal je niet op het postkantoor maar aan h&m via hun rekening
[..]

Ik verreken het altijd zelf, duurt eeuwen voordat je geld terugkrijgt.
oh dan ga ik dat bedrag er ook maar alvast afhalen..
en dan plus 1 euro

bedankt!
pi_75771063
Ik kreeg vandaag mijn Sonia Rykiel spul binnen, maar het zat voor geen meter Ik heb de hele zooi maar terug gestuurd.
pi_75771123
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 15:17 schreef Ooi86 het volgende:
Ik kreeg vandaag mijn Sonia Rykiel spul binnen, maar het zat voor geen meter Ik heb de hele zooi maar terug gestuurd.
Oh, mooi, want dan kan ik mezelf beter inhouden het niet te kopen .
  vrijdag 18 december 2009 @ 16:12:36 #217
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75773145
Mijn kleren zijn bezorgd! (binnen een week). Ben nu niet thuis, dus ik zal morgen eens kijken of het past en of het leuk staat etc .
Niet meer actief op Fok!
pi_75773168
Mijn ceintuur is er, en nu mag ik de komende maanden niets kopen .

Vind hem een beetje raar.
pi_75773208
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 15:18 schreef Tegan het volgende:

[..]

Oh, mooi, want dan kan ik mezelf beter inhouden het niet te kopen .
Yeah. Doe maar niet. Ik had er heel veel van verwacht, echt alles is klote. Zelfs de prachtige kimono is eigenlijk te doorzichtig.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_75773217
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 16:13 schreef Tegan het volgende:
Mijn ceintuur is er, en nu mag ik de komende maanden niets kopen .

Vind hem een beetje raar.
Welke heb je? ;')
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_75773262
pi_75773478
Mijn pakje is er ook
Kindersokken zijn cute De lange vesten zijn fijn. Wollen leggings weet ik nog niet, ik heb ook die trui met kraaltjes. In de hoop dat ie binnen een paar weken in de sale gaat en ik kan mailen dat ik die korting alsnog wil
know'm sayin?
word? word.
pi_75780126
Okee, die trui (2 posts hierboven ) heb ik ook en bij mij valt ie net niet lang genoeg om als jurk te dragen. Ik dacht dat modellen ook zo lang waren.
''Going mental on the Wabbu''
pi_75780281
Zolang je je ondergoed niet kan zien is het goed toch .
pi_75781774
Dat zou je wel kunnen zien, als ik er geen dikke panty onder zou hebben.
''Going mental on the Wabbu''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')