wat een slechte photoshop.quote:
Wat kan mij dat nou verrotten?quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:47 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
wat een slechte photoshop.
Wat bedoel je? Die rand van het zwembad gedraagt zich volstrekt normaal.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:47 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
wat een slechte photoshop.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:48 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Die rand van het zwembad gedraagt zich volstrekt normaal.
verdomme, dat wilde ik net opmerkenquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:48 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Die rand van het zwembad gedraagt zich volstrekt normaal.
HA!quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:50 schreef morningstorm het volgende:
[..]
verdomme, dat wilde ik net opmerken
quote:
Ik snap je niet? Is dit een seksuele insinuatie?quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:54 schreef Sigmund666 het volgende:
Wat hebben mannen met vrouwen die een dikke reet hebben?
Het is een algemene vraag. Je hebt bergen ter grootte van de Mount Everest aan rapclips waarin je van die vrouwen met een enorme reet ziet, en dat mannen dat helemaal geweldig en geil vinden.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:58 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Ik snap je niet? Is dit een seksuele insinuatie?
Omdat die vrouwen altijd bij de KFC eten en daar een dikke reet van krijgen associeren die rapnegers die dikke konten met het eten van kip. En zoals je weet, een neger houdt van kip!quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:04 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Het is een algemene vraag. Je hebt bergen ter grootte van de Mount Everest aan rapclips waarin je van die vrouwen met een enorme reet ziet, en dat mannen dat helemaal geweldig en geil vinden.
Wat is daar nou zo geil en sexy aan?
GADVERDAMME, wat een dikke vette oversized reet, dat is niet normaal!quote:
OM NOM NOM NOM!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |