lijkt me logischer dat je dat bij het uitzendbureau vraagtquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:52 schreef Poltjer het volgende:
Hallo,
...blaat...
Enne... o ja, hoeveel verdien het?
Hoezo gezeik aanhoren? Als er iets mis is met de bezorging / inhoud etc. bel ik gewoon de klantenservice. Voor zover de bezorger er überhaupt iets aan kan doen, kan hij het toch niet verhelpen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:37 schreef karr-1 het volgende:
Het verdient gewoon minimumloon net als alle andere baantjes. Verder lijkt het me gewoon klotewerk, sjouwen met de boodschappen van een ander en alleen maar gezeik aan horen.
Jij bent niet de enige klant. En zeker geen standaard klant zo te lezen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:53 schreef Tja... het volgende:
[..]
Hoezo gezeik aanhoren? Als er iets mis is met de bezorging / inhoud etc. bel ik gewoon de klantenservice. Voor zover de bezorger er überhaupt iets aan kan doen, kan hij het toch niet verhelpen.
Trouwens, vraag meestal ook of de bezorger iets wil drinken, dus zo'n zeikklant ben ik toch niet?
wat voor vreemde verzoeken kreeg je dan?quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:05 schreef Barcaconia het volgende:
Jij bent niet de enige klant. En zeker geen standaard klant zo te lezen.
Nee, ik moest babykamers bezorgen, ander werk maar bij mensen thuis dus.quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:10 schreef willempjewever het volgende:
[..]
wat voor vreemde verzoeken kreeg je dan?
boodschappen in kastjes stoppen enzo?
Als AH zegt dat je vriendelijk en netjes moet zijn hoor je dat gewoon te doen. Zeker bij bejaarden/zwangere vrouwen/whatever kun je niet zomaar alles aan de deur weggooien. Vaak is er een reden dat ze bezorgservice gebruiken.quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:35 schreef Lano het volgende:
Volgens mij moet je de boodschappen gewoon tot de voordeur bezorgen, iemand met ook maar een beetje ruggengraat gaat ze natuurlijk niet in de kastjes leggen
Tot in de keuken. Dus als iemand een feestje heeft en geen lift kan je met 8 kratten bier de trappen op...quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:35 schreef Lano het volgende:
Volgens mij moet je de boodschappen gewoon tot de voordeur bezorgen, iemand met ook maar een beetje ruggengraat gaat ze natuurlijk niet in de kastjes leggen
In Nederland is dat niet zo gewoon. Zeker niet voor boodschappen, elke keer fooi geven wordt duur.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:58 schreef Poltjer het volgende:
Krijg je ook fooi, denk je? Bezorgers krijgen meestal toch ook fooi?
Soms wel soms niet, maar aangezien Nederlanders gierig zijn zou ik er niet op rekenen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:58 schreef Poltjer het volgende:
Krijg je ook fooi, denk je? Bezorgers krijgen meestal toch ook fooi?
Jij niet misschien, maar er zijn genoeg klanten die het wel doen. Of die meteen hun hele levensverhaal aan je kwijt willen omdat er eindelijk eens iemand op bezoek komt.quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:53 schreef Tja... het volgende:
[..]
Hoezo gezeik aanhoren? Als er iets mis is met de bezorging / inhoud etc. bel ik gewoon de klantenservice. Voor zover de bezorger er überhaupt iets aan kan doen, kan hij het toch niet verhelpen.
Trouwens, vraag meestal ook of de bezorger iets wil drinken, dus zo'n zeikklant ben ik toch niet?
Boodschappen wroden altijd in kratten bezorgd waar statiegeld op zit, en (in Amsterdam tenminste) is het niet de bedoeling dat je die kratten leegmaakt waar de bezorger bijstaat. Kost teveel tijd. De volgende keer dat er bezorgd wordt, geef je de kratten van de keer ervoor mee.quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:07 schreef Lano het volgende:
Iets te drinken? En em dan de boodschappen op laten ruimen zeker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |