Kipfiletquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:28 schreef Adelante het volgende:
Echt koken? En dan haal je kipfilet?![]()
quote:
Goeie vraag, vroeg ik me ook al af.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:31 schreef Yi-Long het volgende:
Zijn daar geen regels tegen dan? Want in principe is dit gewoon een vorm van oplichting natuurlijk...
betaal je vast wat meer voor dan kilo voor 4 euroquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:30 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Moet je halalkip nemenDie mogen niet volgespoten zijn met dat waterspul want daar zit varkenseiwit in.
Haha, sukkel. Je moet bij de verpakking bij ingrediënten kijken, in Nederland is het toegestaan kip met water vol te spuiten als de fabrikant het maar op de verpakking zet.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:26 schreef Drinky het volgende:
TS besloot om vandaag eens echt te gaan koken, dus voor vandaag even geen fastfood. Kilo kipfilet gehaald en een klein deel daarvan in kleine stukjes gesneden en in de pan gedaan. Na een tijdje gaat de olie opeens heel hard tekeer. Even later zie ik dat de stukken kip verdomd veel kleiner zijn geworden.
Aaaaaarghhh, frustratie![]()
Klacht: kipfilet wat voor de helft uit water bestaat
Geloof dat het wettelijk in de EU tot een procent of 30 water in mag.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:31 schreef Yi-Long het volgende:
Zijn daar geen regels tegen dan? Want in principe is dit gewoon een vorm van oplichting natuurlijk...
30%?quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geloof dat het wettelijk in de EU tot een procent of 30 water in mag.
Ik heb het al gegetenquote:
Ja mang, eiwitten enz. jeweetquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:28 schreef Adelante het volgende:
Echt koken? En dan haal je kipfilet?![]()
Beter dan voor water betalen dat oplostquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
betaal je vast wat meer voor dan kilo voor 4 euro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |