Nooit zo redeneren, al helemaal niet als je pas 7 maanden een relatie hebt.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:54 schreef Noodlez het volgende:
...
Maar het kan niet zo zijn dat ze niks voelde, daarvoor hebben we echt teveel meegemaakt.
quote:Op zondag 6 december 2009 12:36 schreef Noodlez het volgende:
De touwtjes uit handen geven is ook niet iets wat ik graag doe. In de afgelopen weken heb ik juist meer initiatief genomen en ben ik niet weggelopen. Iets wat zij wel had verwacht. Maar nu word er van mij verwacht dat ik mijn mond hou. En voor de duidelijkheid, die maand radiostilte is iets wat besproken is tussen haar moeder een psyh. Niet iets wat zij rechtstreeks heeft besproken. Dus ik weet ook niet precies wat er gezegd is.
Doorgaan met mijn eigen leven is zeker belangrijk. Want ik merk aan mezelf dat ik ook een soort van meegetrokken word. En uiteindelijk is het niet mijn probleem, maar zal zij eruit moeten komen. Ik weet wat ik wil, en heb dat ook aangegeven. Maar goed, wat los je ermee op als je een maand totaal geen contact hebt? Waar doe je het dan voor als het na een maand alsnog uitgaat, of als ze nog geen duidelijkheid heeft. Minder contact is geen probleem, en het gaat me ook niet om de feestdagen. Maar elkaar af en toe een smsje sturen of vragen of ze geslaagd is voor haar rijexamen, dat moet toch kunnen? Want een maand is wel vol te houden, maar als je elkaar dan spreekt ben je dan al niet zo uit elkaar gegroeid?
quote:Op zondag 6 december 2009 16:49 schreef Noodlez het volgende:
Dat is ook beetje het gevaar. Hou je je aan de maand, dan is de kans er dat ze toch liever íets had gehoord. Stuur je een smsje binnen de maand, dan kan het zijn dat ze vind dat je je niet aan de afspraak houdt.
quote:Op zondag 6 december 2009 21:23 schreef neseca het volgende:
[..]
Zo lang je geen smsjes stuurd van ik hou super veel van je.. en ik mis je en dat soort onzin komt het best goed.. er is niks verkeerds aan om af en toe eens in de 2 weken smsje te sturen van hey hoe gaat het met je..
Spreek uit persoonlijke ervarning en na lezen van somige topics hier.. Ben ik dom geweest
Blijven smsen.. contact zoeken.. afproberen te spreken.. enzo...quote:Op maandag 7 december 2009 15:37 schreef Noodlez het volgende:
[..]
Ik heb je topic even doorgelezen en je verhaal lijkt veel op de mijne. Maar waar ben je naar jouw idee in de fout gegaan of dom geweest?
Met jou kan ik denk wel is een keer biertje drinkenquote:Op maandag 7 december 2009 18:23 schreef drijfhout het volgende:
Een pas op de plaats is nooit vooruitgang.
Per definitie.
Een relatie kan niet beter worden door een maand geen contact. Maakt niet uit wat je ermee doet en hoe je ermee omgaat, je kunt er vergif op innemen dat deze dame niet de moeder van je kinderen wordt. In 99% van de gevallen is dit voor vrouwen de meest simpele (*kuch*) manier om een relatie te beëindigen.
Kan ze nog zeggen dat ze er alles aan heeft gedaan, zélfs een maand nadenken.![]()
![]()
Zijn ook altijd vrouwen, die zo'n pauze verzinnen. Doorgaans het type vrouw dat moeilijk tevreden kan zijn met wat ze heeft.
Wat vinden die andere mensen van jullie dan?quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:54 schreef Noodlez het volgende:
Ze zegt dat die twijfels al eerder speelden, maar dat ze toen niks heeft gezegd. Omdat ze het misschien wel fijn vond om iemand te hebben. Ze zegt dat ze naar haar idee teveel uitkeek naar seks. En dat ze zich vaak druk maakte over wat andere mensen van ons vinden.
Veel samen meemaken betekent nog niet dat ze hetzelfde erbij moet voelen als jij.quote:Daarnaast was ze misschien wel opzoek naar wat warmte. Maar het kan niet zo zijn dat ze niks voelde, daarvoor hebben we echt teveel meegemaakt. Het is dus een groot vraagteken.
Goed dat je het volgehouden hebt. Nu blijven volhouden en gezien de manier waarop zij het ondergaat, kan je wel concluderen dat ze het moeilijk heeft en dat ze echt om je geeft. Nogmaals volhouden en laat haar die stap (contact zoeken met je) zetten.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:12 schreef Noodlez het volgende:
We zijn nu een week verder. Geen contact gehad. Ik trek het tot nu toe wel goed eigenlijk, ik heb de knop omgezet en ben verder gegaan. Genoeg afleiding door vrienden enz. Maar ik lees via msnnetwerk dat zij het er niet gemakkelijk mee heeft, "wordt knettergek". Dat vind ik wel klote, dan wil ik dr wel even bellen of smsen. Maar dat is de afspraak niet. Dus..ik hoorde dat ze ook mij had willen smsen en dat niet gedaan heeft. Dit gaat geen maand duren denk ik, zien het wel.
quote:
ohquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:12 schreef Noodlez het volgende:
We zijn nu een week verder. Geen contact gehad. Ik trek het tot nu toe wel goed eigenlijk, ik heb de knop omgezet en ben verder gegaan. Genoeg afleiding door vrienden enz. Maar ik lees via msnnetwerk dat zij het er niet gemakkelijk mee heeft, "wordt knettergek". Dat vind ik wel klote, dan wil ik dr wel even bellen of smsen. Maar dat is de afspraak niet. Dus..ik hoorde dat ze ook mij had willen smsen en dat niet gedaan heeft. Dit gaat geen maand duren denk ik, zien het wel.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:19 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Goed dat je het volgehouden hebt. Nu blijven volhouden en gezien de manier waarop zij het ondergaat, kan je wel concluderen dat ze het moeilijk heeft en dat ze echt om je geeft. Nogmaals volhouden en laat haar die stap (contact zoeken met je) zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |