abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75319025
Dat supermarkten al in fucking augustus pepernoten verkopen is tot daar aan toe, maar bij deze conversatie vanmorgen in de supermarkt brak mijn klomp:
- "Pardon mevrouw, waar vind ik de pepernoten en banketletters enzo?"
- "Sinterklaasartikelen meneer? Dat verkopen we maar tot eind november."

Echt. Ligt dat spul al 's zomers in de winkel, en op de dag waarvoor het bedoeld is, is het uit het assortiment.
pi_75319047
Daarom ligt het al vanaf midden augustus in de winkel
Google is your friend, abuse your friends
pi_75319050
Nederlandse bedrijven.
Feyenoord Rotterdam
pi_75319055
Heb je 3 maanden de tijd, ben je alsnog te laat. Ontzettende faalmiljaar dat je bent .
pi_75319062
The fuck?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_75319077
echt?
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_75319079
Nou, dan ga jij naar verkeerde winkels, want hier ligt het nog volop in de winkels.
pi_75319082
_!!
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_75319139
Hier was het bijna overal uitverkocht, maar nergens bewust verwijderd
pi_75319196
Vandaag de winkel maar vermeden...5 december en half Nederland komt er ineens achter dat ze toch een cadeautje zijn vergeten
Zelf de eerste cadeautjes al binnen
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_75319617
terechte klacht, je meot gewoon het hele jaar door pepernoten kunnen kopen!
Op maandag 27 juli 2009 13:48 schreef Boeman het volgende:
:')
Potentieel goed topic powerlite
  zaterdag 5 december 2009 @ 18:21:12 #12
3185 Adelante
To let it go now
pi_75319692
Maandag met 35% korting stickers
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_75319700
Chocolade pepernoten
  zaterdag 5 december 2009 @ 18:25:50 #14
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75319806
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 18:21 schreef Adelante het volgende:
Maandag met 35% korting stickers
Bij de HEMA was het vandaag 2 halen, 1 betalen voor de chocoladeletters. Tenminste, dat leerde ik zojuist, toen ik er een in mijn handen gedouwd kreeg.

Afgelopen week heb ik nog even snel wat chocoladekruidnoten ingeslagen (maar alweer bijna op), en 'truffelkruidnoten' (maar geen idee of dat lekker is).
  zaterdag 5 december 2009 @ 20:29:02 #15
278282 IlseMathilde
Those who hesitate, masturbate
pi_75322789
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 18:25 schreef Yi-Long het volgende:
en 'truffelkruidnoten' (maar geen idee of dat lekker is).
Die zijn echt heel erg lekker
"There are four questions of value in life... What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same. Only love."
pi_75322837
Stelletje cultuurbarbaren die winkeliers. Ik was nog net op tijd voor de laatste netjes chocoladegeld bij de HEMA.
  zaterdag 5 december 2009 @ 20:31:59 #17
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_75322860
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 17:51 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Dat supermarkten al in fucking augustus pepernoten verkopen is tot daar aan toe, maar bij deze conversatie vanmorgen in de supermarkt brak mijn klomp:
- "Pardon mevrouw, waar vind ik de pepernoten en banketletters enzo?"
- "Sinterklaasartikelen meneer? Dat verkopen we maar tot eind november."

Echt. Ligt dat spul al 's zomers in de winkel, en op de dag waarvoor het bedoeld is, is het uit het assortiment.
Neuh, jij dacht natuurlijk .. ha 5 december.. nu eens kijken of de sinterklaasartikelen al in de uitverkoop liggen. wellicht dat de voedselbank nog het een en ander voor je heeft klaarliggen.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_75322973
TS was dit in de jumbo breda?
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_75323163
Hier bij de c1000 struikelde je gewoon over de afgeprijsde zakken pepernoten.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  zaterdag 5 december 2009 @ 20:53:18 #20
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_75323362
Wat dacht je dan ? De zomercollectie kleding ligt nu ook al weer in de winkel.
How can I make this topic about me?
pi_75323582
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 20:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat dacht je dan ? De zomercollectie kleding ligt nu ook al weer in de winkel.
Je gooit toch ook niet je kerstboom op de avond van 24 december op de brandstapel?

Van iets dat bij een feest hoort verwacht ik op zijn minst dat het op de feestdag zelf (nog) volop aanwezig is. Dat het de dag erna rap uit de schappen verdwijnt lijkt me logisch, maar als je op 5 december zelf al geen pepernoten meer kunt krijgen (en nota bene in augustus wél) is er iets flink mis.
  zaterdag 5 december 2009 @ 21:04:21 #22
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_75323653
Eensch, hier waren drie weken geleden al geen chocoladeletters oid meer te koop
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_75323760
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 21:01 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Je gooit toch ook niet je kerstboom op de avond van 24 december op de brandstapel?

Van iets dat bij een feest hoort verwacht ik op zijn minst dat het op de feestdag zelf (nog) volop aanwezig is. Dat het de dag erna rap uit de schappen verdwijnt lijkt me logisch, maar als je op 5 december zelf al geen pepernoten meer kunt krijgen (en nota bene in augustus wél) is er iets flink mis.
Je vergeet dat winkeliers winst moeten maken om te overleven. Na 5 december valt er weinig winst meer te behalen in de verkoop van Sinterklaasproducten. Bovendien kopen de winkels dit soort dingen een half jaar van tevoren in en dan meestal liever iets te weinig dan iets te veel. Je gaat als winkel niet het risico lopen dat je de helft weg kan gooien of met verlies moet verkopen.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_75328585
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 21:09 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Je vergeet dat winkeliers winst moeten maken om te overleven. Na 5 december valt er weinig winst meer te behalen in de verkoop van Sinterklaasproducten. Bovendien kopen de winkels dit soort dingen een half jaar van tevoren in en dan meestal liever iets te weinig dan iets te veel. Je gaat als winkel niet het risico lopen dat je de helft weg kan gooien of met verlies moet verkopen.
"Vroeger" (lees: jaren '90) losten de winkeliers dat op door overgebleven Sinterklaassnoepgoed op 6 december in de aanbieding te gooien. Er zijn genoeg mensen die na 5 december interesse hebben in dat spul: chocola is chocola, of het nou in een reep zit of in een letter, en of je speculaasdeeg in een molenvormpje drukt of er ronde balletjes van kneedt verandert niets aan de smaak.
pi_75328623
2 Uur geleden al die zooi uit de winkel gehaald
AFC Ajax
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')