Goedeavond mensen,
Ik heb eventjes jullie raad nodig met iets, tijdje terug had ik mijn goedwerkende xbox360 geruild met een gast voor een versterker. Top versterkertje, zou die gast ook nog 50 euro geven. Omdat ik net vrij ben heb ik nog geen werk en mijn uitkering was ook nog niet gestort dus ik had de 50 euro niet. Na een week of 3 kwam ik er achter dat ik eigelijk niks aan die versterker heb en het gamen toch wel behoorlijk mis dus ik bel die gast op om het weer om te ruilen. Zegt die gast: Ja dat is oke want ik speel toch niet zo heel vaak. Wij die shit omruilen, ik helemaal blij mijn xbox weer aansluiten, is dat kutding stuk! Ik had echt ff een ffuuuuuu momentje. Nou belde ik die gast dus op en hij blijft beweren dat ie het verteld heeft dat de xbox stuk is. Dit is echt onzin want wat moet ik met een stukke xbox??
Ik ga die gast maar verder bedreigen denk ik
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r