Ik woon 100 meter daarvandaan, en hij zal vast wel weten waar 'ie die schoot heeft gejat.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:02 schreef griekjeee het volgende:
En je belt niet eens even aan?Ik had hem uit zijn huis getrokken, geen internet hero gedoe maar dit gaat toch nergens over.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:59 schreef Rockabella het volgende:
Het zit zo, scooter is gejat.
Vriend ziet lomp kereltje met blond matje op scooter rijden.
TS loopt naar buiten met hond, ziet scooter voorbij rijden met dat jochie erop.
TS loopt/rent hem achterna en ziet hem op nog geen 100 meter van huis een steegje inrijden.
Adres gefixt, politie gebelt, weinig respons.
Adres gisteren opgezocht, in tuintje gekeken etc. Scooter staat waarschijnlijk in de garage.
Klacht: Het is zo frustrerend dat dat ding daar staat maar er niks gedaan kan worden!
Klacht: Ik wil mijn scooter terug!
Probleem is dat ik wel zeker moet weten dat 'ie daar nog staat..quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:06 schreef donthate het volgende:
[..]
Wat doe je moelijk?Als iemand mn scootert jat trap ik hem in elkaar
niet om te doen als of ik het ben maar zie het al voor me dat mijn scooter ergens staat en ik geen flikker doe
En dat.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:06 schreef donthate het volgende:
[..]
Wat doe je moelijk?Als iemand mn scootert jat trap ik hem in elkaar
niet om te doen als of ik het ben maar zie het al voor me dat mijn scooter ergens staat en ik geen flikker doe
Ik wil die scoot helemaal niet terug zoals 'ie dr nu uitziet, verkoopwaarde is 0,0.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:07 schreef griekjeee het volgende:
Kans is groot dat je niet eens tijdig reactie krijgt van de politie, volgens mij ben je beter af als je aanbelt en zegt dat de politie onderweg is maar je afziet van je aangifte als ze dat ding direct inleveren.
Hoe weet je zeker dat die van jou is?quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:08 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik wil die scoot helemaal niet terug zoals 'ie dr nu uitziet, verkoopwaarde is 0,0.
Hij was mooi matzwart maar is geschuurd, kappen liggen eraf etc, etc.
Vrij kleine stad, vrij weinig scooters hier van hetzelfde model, onze had een aangepaste uitlaat die er nog steeds opzit, hebben hem zelf een kleur gegeven en gestickerd, zit nog een klein deel van de bestickering op..quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:10 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hoe weet je zeker dat die van jou is?
Opgelost. Slotje.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:19 schreef powerlite het volgende:
huur michielos in,beuk de garage deur in met iets, pak je scooter. en brand daarna het huis plat met molotov cocktail
Geloofwaardigheid -2quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:04 schreef Rockabella het volgende:.
Het adres heb ik van een oud-politieman gekregen die mij kon vertellen dat ik het beter niet zelf op kon knappen gezien dit een vrij beruchte familie betreft. Ik ben geen pussy, maar uit veiligheid knap ik het voorlopig nog niet zelf op.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
En dat.Als ik 100% zeker weet dat iemand iets van mij heeft maken de regeltjes echt geen flikker uit.
Zo veel fouten, zo veel idioterie.quote:
Kom op dan kk mietquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:26 schreef Mr.Cooper het volgende:
Dan bel je aan en sla je hem verrot, gore kankerlijers.
Niet hoor, dat lijkt alleen maar zo omdat iedereen die gedachten heeft.quote:Op zondag 6 december 2009 13:28 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Jij gebruikt ook in elke zin Kanker,he
tip van de weekquote:Op zondag 6 december 2009 13:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je belt de anonieme tip lijn en je geeft door dat er zich een grote hennepplantage bevindt. Dan komen ze wel een keertje langs en nemen ze alles in beslag en gestolen waar gaat retour-eigenaar
Helaas is die anonieme tiplijn ook niet zo anoniem.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |