Meid, je maakt wat mee zeg.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:57 schreef jongegast het volgende:
Deze week ben ik weer eens gegaan hoor, ja, naar de kerk! Het is geweldig om te leren over Jezus.![]()
Alleen toen gebeurde weer iets ergs, iedereen weet dat je in de kerk opstaat om liederen te zingen, dan weer zit om een preek te horen, dan weer opstaat om te zingen enz.![]()
Nu was ik dus aan het zitten en kreeg ik uit het niets een erectie.En een aantal seconden daarna ging iedereen staan. Zoals jullie weten is mijn piemel erg groot in erecte toestand, en het duwde meteen tegen mijn rits, was wel een beetje pijnlijk. Ik schaamde me best wel, wat als iemand het zou zien? Gelukkig had ik het liederen handboek bij me en deed ik die voor mijn rits, tegelijkertijd probeerde ik mijn broek zo te verzetten dat mijn piemel weer ruimte kreeg om te ademen. En dat is gelukt, gelukkig!
![]()
Klacht: erectie zomaar terwijl je moet gaan staan
Anti-klacht: JEZUS HOUDT VAN MIJ!![]()
Anti-klacht 2: Jezus houdt meer van mij omdat ik altijd 20 euro in de collectebus doe, en mijn voorgangr maar 10 euro. Ik heb dus dubbel zoveel kans in de hemel te komen![]()
Anti-klacht 3: Mooi meisje uit de kerk geeft me haar telefoonnummer. Misschien had ze mijn erectie wel gezien!
Ach vele voor hem zaten met een kloppende fallus in de kerk toch?quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:04 schreef koningdavid het volgende:
Deze topic brengt mij dubbele gevoelens.
De positieve woorden over Jezus doen mij deugd... maar de rest.
Ga jij ook naar de kerk?quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:04 schreef koningdavid het volgende:
Deze topic brengt mij dubbele gevoelens.
De positieve woorden over Jezus doen mij deugd... maar de rest.
Zeg me dat dit een trolltopic isquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:08 schreef jongegast het volgende:
[..]
Ga jij ook naar de kerk?![]()
Zo weinig serieuze reacties.. erecties zijn een groot probleem voor de mannelijke bevolking in NL!! Ik had ze soms ook in de klas vn de middelbare school
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vragen of koningdavid naar de kerk gaat. Dat is ongeveer hetzelfde als aan Ensaf vragen of hij wel eens een paint maakt of aan griekje vragen of ze inderdaad een aandachtshoer is...quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:08 schreef jongegast het volgende:
[..]
Zo weinig serieuze reacties.. erecties zijn een groot probleem voor de mannelijke bevolking in NL!! Ik had ze soms ook in de klas vn de middelbare school
En nu? Heb je nooit meer erecties?quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:08 schreef jongegast het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:09 schreef MrX1982 het volgende:
Waarom denk je dat de voorganger achter een kansel staat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]Hihi dat durfde ik niet te postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Och och.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:09 schreef Neroje het volgende:
[..]
Vragen of koningdavid naar de kerk gaat. Dat is ongeveer hetzelfde als aan Ensaf vragen of hij wel eens een paint maakt of aan griekje vragen of ze inderdaad een aandachtshoer is...
nee hij wordt alleen stijf als ik eraan trek. best raar maakt niet uit of ik een naakte vrouw zie.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:10 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
En nu? Heb je nooit meer erecties?
Of aan griekjeee vragen of ze van aandacht houdt.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:09 schreef Neroje het volgende:
[..]
Vragen of koningdavid naar de kerk gaat. Dat is ongeveer hetzelfde als aan Ensaf vragen of hij wel eens een paint maakt
Dus je zat eraan te sjorren in de kerk?quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:12 schreef jongegast het volgende:
[..]
nee hij wordt alleen stijf als ik eraan trek. best raar maakt niet uit of ik een naakte vrouw zie.
op de basisschool werd hij vroeger heel snel stijf, zelfs bij het zien van een beetje çleavage'
griekje jezus houdt ook van jouw!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |