abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_252983
Streamverslagen van 15-03 voor degenen die de streams niet kunnen bekijken.

Post hier alleen verslagen van de streams.
Wees vrij om de verslagen aan te vullen, anders vallen er ongetwijfeld gaten.

Vriendelijk verzoek:
Opmerkingen, commentaar, vragen, en andere zaken graag posten in commentaren op de streamverslagen. Dat houdt alles een beetje overzichtelijk.

Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
pi_252984
03:05 job ligt in innige lepeltjes-houding MET AZZIZ
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 15 maart 2000 @ 12:48:00 #3
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_252985
12.00

De passagiers hebben net ontbeten.
Jop vind het nog steeds onzin dat ze uit Den_Haag weg moesten, hij zegt weer dat hij het "heel erg jammer vind".
Iwan vraagt hoelaat ze zijn gaan slapen.
Jop:"eh, 7 uur"
*Iwan:"was het niet lekker een nacht zonder camera's?
(ze zijn bezig met de chatvragen)

Aan Tessa word gevraagd of ze vroeger op "de Amersfoortse Berg "zat.
Tessa ligt nog in haar bed, maar zegt ja.

Er word ook gevraagd of ze nog herkend zijn in het hotel.
Iedereen zegt :"nee"
Aleen Tessa krijst,"nou WIJ zijn wél herkend hoor"

Ze blijven vragen stellen over het Hotel, of ze zelf mochten kiezen bij wie ze sliepen.
Seki zegt "goh als ze echt alles hebben uitgezonden, Dan zullen er nog wel meer vragen komen"

Verder waren er geen opvallende, leuke vragen of reacties, ook niet op Irc zelf, alleen nogal wat boze mensen die de censuur van sbs niet konnen waarderen.

Büllent wil vanavond zijn ouders even bellen, en voor de rest "lekker met Seki mee en Bolle ontmoeten"(zegt hij tegen Aziz)

Over 5 minuten moeten de "werkers van vandaag" klaar staan.

Iwan heeft een mailtje gekregen van een vriendin van hem, en daar staat in dat Ylmaz (oom van Büllent) foto's heeft van de uitbraak, en dat ze die op de fansite gaan zetten. Büllent vind het tof.

Willeke vraagt aan Antoinet of het nog rustig was tijdens het werken bij die winkel in Den_Haag. Antoinet zegt dat het daar wel meeviel, behalve die "vent met dat sexboekie", Seki was daar nog boos om geworden zegt zij.

* Quenda® gaat nu weer weg, Lunch afspraak!.

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 15 Maart 2000).]

woensdag 15 maart 2000 @ 13:28:00 #4
1540 Leonie
Voor jou van mij
pi_252986
voelt niemand zich geroepen om de streams te verslaan? Ik kan het niet, ik kan niet op die site komen op mijn werk!
Don't touch the computer, don't ever touch the computer!
  woensdag 15 maart 2000 @ 16:07:00 #5
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_252987
Jop weet dat hij word nagedaan door radio 538.
Ook weet hij dat er een Stop Jop actie was, (en later een Top-Jop actie)
Hij moet hier wel om lachen.

Willeke heeft een naaisetje meegejat uit het hotel. (, rode kaart voor Willeke?)

(dit komt ter sprake in een gesprekje tussen Jop en haar, waarin Jop zei:"jah, ik denk er zijn allemaal vrouwen in de bus, dus die doen dat wel" ), waarop Willeke zei dat ze een naaisetje had meegenomen uit het hotel.
Ging volgens mij over een naaiklusje .

Jop denkt dat ze bewust bepaalde mail niet doorzenden naar de passagiers.

Willeke zegt dat je de discussies het beste kunt horen in de keuken. (van de regie?)
Willeke:"je hoort het goed joh"

Jop mag vanavond bellen.
Volgens Jop zijn z'n ouders vanmiddag veilig geland, en kan hij gewoon lekker bellen strax.

woensdag 15 maart 2000 @ 16:43:00 #6
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_252988
Iwan:"als Seki niet belt, dan ga ik ff bellen vanavond"
Jop:"wie ga jij bellen dan?"
Iwan:"m'n ouders"

Om 4 uur gaat Seki even liggen voor een middagdutje.

Willeke gaat naar het toilet.Jop gaat staan zeuren voor de deur:"ben je al bijna klaar, of ben je half klaar?"
Willeke:"ik ben lekker aan het poepen"
Jop zeurt nog ff door....

Iwan ziet dat er buiten zelfs mensen met een verrekijker staan te kijken

Om half 5 komen de werkers thuis
Volgens Aziz hebben ze Target 3 net niet gehaald, omdat ze iets fout deden tijdens het spuiten.
(schoonspuiten van ??)

De regie zegt dat de werkkleding uit moet.

Büllent vraagt of er nog dingen bij moeten op het boodschappenbriefje.
Seki:"een pakkie shag voor Jop"

Ze moesten, achter een basin met kleine haaien , alle stellingen en dingen schoonmaken.

Tessa las in de krant iets over "een sextrio in de bus", ze "dacht "...."wat is dat nou weer".

Willeke wil de krant
en Iwan wil de Privé, Weekend en Actueel van vorige week.

De werkploeg gaat weer weg om alle boodschappen te halen.

Antoinet: dat is een aardige jongen hoor, die er nou bijstaat"
Willeke:"jan -Willem bedoel je"?
Antoinet: "ja die"

Willeke vind de bedrijvigheid hier in de ZOO rondom de bus veel leuker als in Den_Haag.
omdat ze daar nix konden zien, en hier wel.

Iwan begint te zingen:"Trio in de Bus olé,olé"

* Quenda® gaat shoppen.

woensdag 15 maart 2000 @ 18:49:00 #7
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_252989

De boodschappen kwamen in de bus. Direct werden alle roddelbladen er tussenuit gevist.
Iwan vind een stukje over zijn fansite, hij moet lachen, omdat zijn vrienden hem daar "De Witte Ridder noemen", Jop is boosj, omdat de bladen uitvoerig schrijven over zijn spjaakgebjek.Antoinet vind dat hij geen spraakgebrek heeft.
Willeke is razend omdat Marcel (die uiteindelijk niet na het selectie weekend is gekozen als kandidaat voor de Bus) vernietigende stukjes schrijft over de deelnemers van de bus.

er staat in 1 van de bladen dat "oplettende internetkijkers", hebben gezien dat Aziz en Jop een heftig nachtje hebben gehad

Jop brabbelt vervolgens iets, Aziz is opvallend stil

Ook staat er in een ander blad iets over een triootje tussen Jop/Aziz en Antoinet.

Antoinet zegt dat ze zich er niet druk om maakt.....en dat het niet waar is, ook dat van die superdildo niet....

Seki:"zullen we nog maar eens bespreken of we die bladen nou echt wel willen hebben?"
Tessa:"ik wil ze wél lezen
Ook Willeke wil ze blijven lezen.

Seki en Büllent gaan weg en eten niet mee.

pi_252990
Blijkbaar zijn Sheki en Bullent weg met de uitbraak, op naar Sheki zijn zoontje.
De sfeer is relaxed. ze lezen dingen voor. uit de roddelbladen of mail? even kijken.Jop is een brief aan het schrijven.De rest zijn inderdaad roddelbladen aan het bekijken.
Player even weg maar heb al weer beelJop zingt : zeg maar niets meer. Es doet mee, nu Willeke, allemaal.......heeeel vals
  woensdag 15 maart 2000 @ 23:25:00 #9
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_252991
22.50
Iwan is bezig een zak chips leeg te eten, onderwijl bekijkt hij een roddelblad
Esmeralda:"er zijn dieren, die vreten zichzelf echt hardstikke dood als ze de kans ervoor krijgen"

Ze lezen elkaar nog steeds dingen voor.

Om 23.00 komen Büllent en Seki terug

Seki zoent Jop intens, en zegt hem dat hij hem bedankt voor alles,voor wie hij is en wat hij is. Jop kijkt verdwaasd.
Seki heeft voor Aziz met Katja gesproken en zegt Aziz dat hij zich niet op moet fokken

Seki verteld dat: z'n zoon, z'n zus, z'n zwager en zelfs de gehele familie van Büllent aanwezig was, dankzij oplettende mensen die op het internet hadden gehoord dat Seki Büllent mee had gevraagd

* Quenda® heeft zich gisteren na het bericht dat Büllent mee ging,suf gesurft om de familie van Büllent en Seki op de hoogte te brengen.

Seki verteld Jop dat hij moet blijven wie hij is, en dat hij helemaal geen spraakgebrek heeft, maar dat die mensen buiten de bus een gehoorgebrek hebben.
Jop heeft de tranen in z'n ogen, en vliegt Seki om z'n nek.

Het meisje wat de fan-site beheert, die was er ook met zijn haar vader.

(Furby_Girl

Seki:"Jullie zullen elkaar weer vinden, jullie zullen elkaar spreken, ze is er voor je als je uit de bus komt, het doet haar echt heel veel als je zit te huilen, maar ze wil strax het een en ander met je uitpraten"
(tegen Aziz)

Okkie had hen verteld dat dat z'n zoontje er was.En dat de familie van Büllent er ook was.

Jop:"volgende week staan we waarschijnlijk in Alkmaar, ik heb m'n moeder gesproken en die zegt dat ze bij de vuilverbranding op me wacht""ik zei nog, neej ma volgens mij gaan we naar Zandvoort hoor"

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 16 Maart 2000).]

woensdag 15 maart 2000 @ 23:49:00 #10
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_252992
Ze hebben amper geld opgemaakt, zo'n Fl 250,-

De familie kwamen allemaal tegelijk.
Ze waren met eigen vervoer, dus hadden Seki en Büllent gesmeekt, of ze asjeblieft één rondje mochten geven en dat mocht van Okke.

`Seki heeft een foto gekregen van zijn zoontje, (met toestemming dus hij krijgt er geen gele kaart voor)
Bolle wilde hem dus iets geven, een briefje, maar Seki zei" dat mag ik niet aannemen, maar toen wees ik naar Okke, ja heel smerig van me, en toen zei ik, dan moet je het aan dié meneer vragen of Muppie dat mag hebben"
Antoinet:"ja, wie kan er zo'n kind nou iets weigeren"

Ene Wietske is benaderd door de actueel,de roddelpers is heel smerig volgens Seki, en erg vervelend.Gisteren toen men dacht dat Seki de uitbraak had, heeft men zelfs een Taxi voor de deur laten komen bij de zus en zwager van Seki.

Ze kwamen het restaurant binnen en in 1e instantie was er niemand.Ze keken elkaar een beetje aan.
Ze hadden iets besteld, Okke kwam binnen.....en plots kwamen die wagnes aanrijden...Seki was buiten voordat de camera mensen het in de gaten hadden..(rennen dus, samen met Büllent)
Wietske was nog mooier , ze heeft nu een eigen huis, Seki's zus en zwager hadden haar geholpen met de inrichting, ze heeft hulp gezocht voor de problemen uit het verleden. Ze was bang dat Seki haar zou laten vallen door de bus, maar Seki had haar beloofd, dat hij niet zo was als alle andere mannen en dat hij er voor haar zou zijn.

Er loopt 1 gozer vreselijk te kutten op de fansite's (of chatboxen) , die blijft maar doorgaan, zodra ze hem hebben, en hebben gekickt, komt ie weer terug onder een andere naam. Ze kunnen z'n adres niet achterhalen, maar ze worden er knettergek van op het internet, ze weten niet of het een kind of een vent in.
Jop:"ach dat heb je op chatkanalen ook altijd, er zijn dan zoveel weggetjes om weer te klooien".
Seki:"de getallen van de fans op onze fansites, klopt ook helemaal nix van"
"met Katja zijn ze ook continu bezig...ze gaat wel een interview geven met de Actueel, maar Aziz moet zich daar niet druk om maken"
Aziz:"is dat zo, wat daar in staat, dus daar moet ik vanuit gaan?"
Seki:"ja, dat is zo....en ze pakken je op hele slinkse wijze....en vertellen je dan van, ja die en die doet ook mee, en dan blijkt dat niet zo te zijn..."
Aziz:"weet jij wat het geheim is Sek?"
Seki:"wat het geheim is, je moet je niet druk maken, dat is het geheim""katja word er continu mee geconfronterd, en ze heeft toch het gevoel alsof ze er een beetje bijhoort..ze wilde met hun BBQen,"ze zei"al kon ik maar 1 weekendje bij jullie doorbrengen"

donderdag 16 maart 2000 @ 00:02:00 #11
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_252993
Tessa en Iwan zitten bij de laptop

Antoinet en Azi hebben een onderonsje.
Ant:"met wie je over zou willen blijven enzo, je gaat met iedereen een beetje het middenpad door, maar je weet nooit hoe het loopt"
Aziz:"ja maar jij bent wel eerlijk, jij zal niemand aan het lijntje, want dat klopt niet"
Ant:"maar weet je wat het is...
Aziz:ïk ben niet dom hoor Antoinet, ik zie er wel dom uit, maar ik ben niet dom hoor"
Antoinet vind dat hij het langs zich heen moeten laten gaan
Aziz"ja maar , hij weet het geheim, maar hij weet vast meer, ik ben niet dom hoor Antoinet", ik moet wel oppassen"
Antoinet zegt dat hij uit moet kijken, omdat hij haar niet zo goed kent...gewoon denken, ik zie het wel.
Aziz: ik heb geen zin om mezelf weer kut te gaan voelen en om mezelf te laten gebruiken, nu hoor ik van een ander, wat het geheim is, maar ik wil het van haar horen, dat hij eenleuke avond heb...en z'n zoon heeft gezien, fijn voor hem, maar ik wil het weten, hou me niet aan het lijntje, ik ben vroeger al zovaak aan het lijntje gehouden...
Büllent zegt:"mag ik heel ff.....dat van dat liften met dat betonblok dat hebben ze uitgezonden, en toen zeiden ze"en die jongen moest nog uitblazen ook van je"
Aziz:"leuk,, en leuk dat je je familie gesproken hebt, je weet wat ik bedoel....het is nu feest he bij ons, hoe heet dat feest ook alweer Büllent?
"Büllent:"het is offerfeest....
Büllent heeft dus ook met Katja gesproken.
De aandacht die Katja nu heeft komt ook omdat ze ook kandidaat van de bus was
en ze staat daardoor erg in de picture, ze heeft gezegd dat ze zelf persoonlijk met Aziz wil praten om alles kort te sluiten.

donderdag 16 maart 2000 @ 00:11:00 #12
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_252994
Seki en Büllent stikken van de honger, want ze hebben amper wat kunnen eten.

Stefan heeft iets geregeld i.v.m het zoontje van Aziz..Stefan heeft met de ex van Aziz gesproken

Ze hebben het ook over de wedstrijden die er zijn( op de fansites)

Aziz heeft een mailtje gehad die wil daten, blond haar, blauwe ogen,1.76 hij is er erg blij mee.

De zwager van Seki heeft verteld dat er op de fansite door hun ook een wedstrijd is, maar hij wilde er verder nix over zeggen, z'n zwager had gezegd dat hij echt niet wil weten wat er voor reacties op kwam. Het meisje van de fansite (Furby_Girl©) was er ook, samen met haar vriendje en haar vader, Seki kende het meisje nog helemaal niet, en heeft bewondering voor haar, omdat ze echt uren per dag bezig is met de fansite.

Antoinet: ik wist het een en ander van te voren al, ik heb de papieren toen gezien, mijn tante zou het doen, er stond dat je maar een half uurtje per dag werk had, nou lekker dan voor mijn tante"
Seki:"dat meisje is er echt uren per dag mee bezig hoor"

Büllent:"en die gozer had het al zo zwaar, komt er ook nog een betonblok bij".

Jop wil niet meer dat er bladen worden gekocht (zegt hij op een lachende manier)

donderdag 16 maart 2000 @ 07:54:00 #13
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_252995
Foto's van de uitbraak

Groepsfoto.

Seki en Pascal (Muppie en Bolle)

Büllent en Yilmaz

* Quenda® bedankt Furby-Girl©,mede-beheerster van de Seki-fansite, voor haar medewerking.

Meerdere foto's van de uitbraak zijn te vinden op de Fansite van Seki.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')