Allereerst mijn welgemeende excuses voor de drogreden in de TT.
Maar ik heb zo'n gruwelijke hekel aan mensen die overal de politie bij moeten betrekken, dat is echt laf. Zoals hier:
Bedreiging tijdens/na gellezig avondje uitgaanDe voicemail van een paar ettertjes bewaren om aangifte te doen

Ik ben wel eens in mijn eentje door 10 man in elkaar geslagen, tikken en trappen op mijn hoofd gehad. Ik zou het zo poging tot doodslag kunnen noemen, maar ik heb gewoon
geen aangifte gedaan. Omdat ik het die lafaards wel gun.
Overigens ben ik een man van steen en kwam ik weg met alleen een blauw oog en wat pijn in mijn jukbeen en ze kregen me niet eens op de grond of knock-out. Als je met 10 mensen iemand (onder invloed van alcohol nota bene) niet knock-out krijgt ben je mijns inziens wel slap. Ik vind het feit dat ze me met z'n 10en aanvallen en nog niet kapot krijgen al een straf voor ze. Gedoe met politie hoeft er niet bij.
Genoeg stoerdoenerij. Mijn punt is dus dat een gevecht er zo nu en dan eens bij hoort. Vroeger was het zo dat twee mannen 1 op 1 gingen vechten, zonder wapens. De verliezer accepteerde zijn verlies en kroop weg en daar bleef het dan bij. Tegenwoordig moeten mensen meteen wraak nemen door vrienden of wapens op te halen, of dus door aangifte te doen. Als je minder sterk bent laat je het daarbij, klaar. Zo gaat het in de natuur ook.
Samenvatting klacht: mensen die overal aangifte van doen terwijl dat laf en onnodig is.
Wees niet laf en vecht altijd 1 op 1 en zonder wapens. En als er een winnaar uit de bus komt, laat je het daarbij.
edit: mods aub niet meteen topic sluiten maar eventueel TT wijzigen indien dat nodig wordt geacht
[ Bericht 3% gewijzigd door Levolution op 05-12-2009 14:39:49 ]