Ben je weer hersteld?quote:Op zondag 6 december 2009 18:19 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik zal even een filmpje maken van m'n Les Paul.
quote:Op zondag 6 december 2009 18:19 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik zal even een filmpje maken van m'n Les Paul.
die valvestate toen een keer aan dean verkocht.quote:Op zondag 6 december 2009 19:54 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
ow ik meende altijd nog zo'n valvestate ofzo. peavey voldoet
Die staat nu hier te ronken inderdaadquote:Op zondag 6 december 2009 19:54 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
ow ik meende altijd nog zo'n valvestate ofzo. peavey voldoet
Vriend van me heeft zo'n LAG, speelt geweldig lekker.quote:Op zondag 6 december 2009 17:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
LAG heeft er eentje in die prijsklasse. Geen idee hoe die is maar de staalsnarigen van LAG zijn best wel ok.
Takamine heeft er volgens mij ook een paar rond die prijs.
LAG is toch Frans ... Franse auto's problemen met elektronica Franse gitaren....quote:Op zondag 6 december 2009 20:43 schreef Cynic het volgende:
Die semi-akoestische LAG's hebben wel vaak problemen met de elektronica.
Jij telt niet mee jij rijdt vwquote:Op zondag 6 december 2009 21:08 schreef The_Dean het volgende:
Gott schütze mir von blonde frauen und auto's die der Fransozen bauen.
Gelukkig welquote:Op zondag 6 december 2009 21:29 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Jij telt niet mee jij rijdt vw![]()
Ik zit te dollen dudequote:
Ik nam je ook niet serieus hoorquote:
quote:
quote:Je bent gewoon jaloers
Dan ben je gewoon een lamlul, that's it...quote:Op zondag 6 december 2009 22:02 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Wat als je met je dronken kop die 5 in 1 standaard om tieft![]()
in 1keer al je gitaren op de grond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan ben je een complete mongool.quote:Op zondag 6 december 2009 22:02 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Trouwens,
Ik overweeg om zo'n gitaarstandaard voor 5 gitaren aan te schaffen.
Omdat je dan minder ruimte nodig hebt om alles neer te plempen.
Maar ik stel het steeds uit want ..
Wat als je met je dronken kop die 5 in 1 standaard om tieft![]()
in 1keer al je gitaren op de grond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe stabiel zijn die dingen eigenlijk loop je die makkelijk omver of zijn ze nog enigszins stabiel ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |