Ja, LTD ook. Wat is daar het verschil tussen eigenlijk, tussen ESP en LTD?quote:Op zondag 6 december 2009 14:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Heeft ESP niet ook een LTD versie van die gitaar ?
Sinterklaas is altijd weer mooi voor dat soort dingen, heb een 10pack set snaren dus kan weer ff vooruit ook wel handig
Prijs.quote:Op zondag 6 december 2009 14:09 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja, LTD ook. Wat is daar het verschil tussen eigenlijk, tussen ESP en LTD?
Dat is inderdaad grofweg het grootste verschil...quote:
Kijk, zo'n antwoord snap ik nog eensquote:
Afwerking en materialen van ESP zijn vaak wat beter, maar ik vind die LTD's zo goed (tenminste de duurdere) dat ze het (grote) prijsverschil absoluut niet waard zijnquote:Op zondag 6 december 2009 14:09 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja, LTD ook. Wat is daar het verschil tussen eigenlijk, tussen ESP en LTD?
En ja, Sinterklaas.
Heeft iemand enig idee hoe of watquote:Op zondag 6 december 2009 13:58 schreef Maisnon het volgende:
Ik snap echt niks van het ritme en maat in dit liedjedie akkoord wisselingen blijven onverwachts komen
Luisteren waar de wisselingen zitten en dat dan spelen ?quote:
QFTquote:Op zondag 6 december 2009 16:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Luisteren waar de wisselingen zitten en dat dan spelen ?
Ik kom niet verder dn 20sec omdat het echt een kutnummer is
precies, gewoon het liedje spelen. niet moeilijk doen met die shitquote:Op zondag 6 december 2009 17:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Luisteren en geen maat eraan vast willen knopen dan klinkt het niet eens echt onlogisch ofzo
LAG heeft er eentje in die prijsklasse. Geen idee hoe die is maar de staalsnarigen van LAG zijn best wel ok.quote:Op zondag 6 december 2009 17:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Bas eruit en Akkoestische gitaar erin, nylonsnarig deze keer, staat er 1 in V&A, zo rond de 200e ongeveer. Iemand nog tips ? Hoeft geen piezo in te zitten.
Ben je weer hersteld?quote:Op zondag 6 december 2009 18:19 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik zal even een filmpje maken van m'n Les Paul.
quote:Op zondag 6 december 2009 18:19 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik zal even een filmpje maken van m'n Les Paul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |