Ik heb hier, om met een kabel mijn eigen kamer te kunnen bereiken een lange kabel langs de verwarmingsbuis gestoken. Werkt prima!quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb mijn laptop juist aan de kabel want die kan geen WPA encryptie aan. En ik heb geen zin om door mijn plafond te gaan boren. Daar heb ik slechte ervaringen mee en het plafond in mijn huis is ook nog eens ontzettend hard.
Gitaristentopic.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:30 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Ik dacht dat dit een gitaartopic was
3com toevallig? Die zijn best bagger met drivers. 64-bit is sowieso kansloos bij hen. Verder ben ik wel tevreden over Win7. Op kantoor hebben we het ook, gaat perfectquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan heb ik waarschijnlijk de verkeerde kaartjes.
Maar dan met PAF's erinquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:39 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
To buy or not to buy![]()
De gitaar, niet de vlag....
Feedback? Die dingen kosten daar geen drol...quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:46 schreef Gitaarmat het volgende:
weet iemand nog een stander voor 5 gitaren ergens goedkoop te krijgen?
EMG'squote:Op zaterdag 5 december 2009 16:50 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Maar dan met PAF's erinemg's
Kopen!!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:39 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
To buy or not to buy![]()
De gitaar, niet de vlag....
[Witchfynder]quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:50 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Linksys. Zijn nog nergens drivers voor te vinden.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
3com toevallig? Die zijn best bagger met drivers. 64-bit is sowieso kansloos bij hen. Verder ben ik wel tevreden over Win7. Op kantoor hebben we het ook, gaat perfect.
Er was iemand in het Windows 7 topic hier op Fok! die ook problemen had met een Linksys-kaartje en die had uiteindelijk geloof ik via de site van de chipsetfabrikant, een werkende driver weten te vinden... Eens kijken of ik het in myAT nog kan vinden.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Linksys. Zijn nog nergens drivers voor te vinden.
Ik heb dat kaartje er nu bij mij thuis in gepropt (samen met een nieuw mobo, geheugen en videokaart)
Maar het kaartje snapt ook weinig van mijn routertje, maar gelukkig wel wat van het netwerk van de buren. Nog even verder klooien en dan proberen de videokaart aan de gang te krijgen.
Die oplossing had ik ook al ergens gevonden maar die werks alleen bij de nieuwere versies van dat kaartje.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:07 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Er was iemand in het Windows 7 topic hier op Fok! die ook problemen had met een Linksys-kaartje en die had uiteindelijk geloof ik via de site van de chipsetfabrikant, een werkende driver weten te vinden... Eens kijken of ik het in myAT nog kan vinden.
Edit: hier dus: Windows 7 #14 Met 64 draadloze bits and pieces.
Dat zeg je tegen iemand met 2 gitaren met EMG's...quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:50 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Ja weer 600 euro.quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:24 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Gitaar 1400 euro![]()
GAS pot begint vol te raken![]()
Geen wintersport maar wel Gitaarquote:
Ik vind juist die zwarte slagplaat veel mooier eigenlijkquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:38 schreef -Menn0- het volgende:
Ach ik ga wel op wintersport en van de week toch maar even op die gitaar spelenMaar heb een beetje moeite met de zwarte slagplaat.
[ afbeelding ]
Dit is veel vetter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |