Overleg gewoon of we in Fok!'s naam een benefietconcert mogen organiseren... doen we ook nog eens iets nuttigsquote:Op maandag 7 december 2009 13:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
WE moeten altijd nog een keer met een zootje fokbands samen spelen
Ow wacht als actie voor die glazen dj kooi dingen zamelen ze altijd geld in dat is wel een goeiequote:Op maandag 7 december 2009 16:21 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Overleg gewoon of we in Fok!'s naam een benefietconcert mogen organiseren... doen we ook nog eens iets nuttigs
Benefiet avondjequote:Op maandag 7 december 2009 16:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ow wacht als actie voor die glazen dj kooi dingen zamelen ze altijd geld in dat is wel een goeieik zal ff de PR contacteren
|Daarom hebben we ook alle soorten muziekquote:Op maandag 7 december 2009 16:26 schreef DrD00m het volgende:
Dan zal iedereen vast wel weer gaan zeiken dat het niet hun 'soort' muziek is en blablabla
quote:Op zondag 6 december 2009 23:41 schreef guitarist het volgende:
[..]
Begin april!!!
Niet Middelburg maar wel Vlissingen volgens mij. Boeker is bezig met een voorjaars 'tour', gewoon kleine leuke zaaltjes en ze zijn ook bezig met 2 dingen in Zeeland.
Nice! Ik wil ook wel meehelpen... promotiemateriaal inelkaar shoppen etc.quote:Op maandag 7 december 2009 16:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vind het wel een tof idee, ken 2 mensen van de PR dus zal het eens voorstellen
Ik hou je op de hoogte msn enz blalbalbaquote:Op maandag 7 december 2009 16:58 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nice! Ik wil ook wel meehelpen... promotiemateriaal inelkaar shoppen etc.
De glazen kooi is denk wat kort dagquote:Op maandag 7 december 2009 16:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ow wacht als actie voor die glazen dj kooi dingen zamelen ze altijd geld in dat is wel een goeieik zal ff de PR contacteren
Wanneer is die glazen kooi dan nog ?quote:Op maandag 7 december 2009 17:01 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
De glazen kooi is denk wat kort dag
Als we nou eens ergens in juni ofzoiets doen... dan hebben we alle tijd om een venue te regelen etc. Kunnen we het grootser aanpakken
Als de datum uitkomt, dan zijn wij denk ik wel van de partijquote:Op maandag 7 december 2009 17:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik hou je op de hoogte msn enz blalbalba
Wie zou er serieus met zijn bandje willen spelen (gratis dus) waarschijnlijk zal het dan Utrecht worden. In ieder geval minstens een half uur aan eigen materiaal ofzo lijkt me wel logisch?
Met oud en nieuw gaan die sjappies toch weer naar buiten?quote:Op maandag 7 december 2009 17:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wanneer is die glazen kooi dan nog ?
Ik dacht dat het vóór kerst was.quote:Op maandag 7 december 2009 17:02 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Met oud en nieuw gaan die sjappies toch weer naar buiten?
nog korter dagquote:Op maandag 7 december 2009 17:06 schreef Meursault het volgende:
[..]
Ik dacht dat het vóór kerst was.
Als het door gaat, kan je mn bandje er wel bijschrijvenquote:Op maandag 7 december 2009 17:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wie zou er serieus met zijn bandje willen spelen (gratis dus) waarschijnlijk zal het dan Utrecht worden. In ieder geval minstens een half uur aan eigen materiaal ofzo lijkt me wel logisch?
zou wel willen, afhankelijk van onze drummer...quote:Op maandag 7 december 2009 17:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja, wij denk ik ook wel... maar kan pas dingen vragen als je met concretere plannen komt.quote:Op maandag 7 december 2009 17:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zet ik speciaal voor jou op de vorige bladzijde ergens wat insider information...quote:Op maandag 7 december 2009 17:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, wij denk ik ook wel... maar kan pas dingen vragen als je met concretere plannen komt.
Nu roepen ze dat ze data willen weten, want ze hebben altijd vanalles
Half uur eigen werk is geen probleem. En als er een band van daar in de buurt wat backline kan regelen scheelt het ons ook veel in vervoer en kosten...
quote:Op maandag 7 december 2009 15:48 schreef DrD00m het volgende:
(inside information)
waarschijnlijk 16 januari in Leeuwarden optreden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |