Ah okee, dat verklaart het. Het is zo'n universeeladapter met instelbare spanning etc. dus dat kan ik me goed voorstellen...quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als die adapter een beetje onstabiel is heb je binnen de korste keren brom.
Die kans is erg groot jaquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:52 schreef Libelah het volgende:
Laatste post uit het vorige topic:
[..]
Ah okee, dat verklaart het. Het is zo'n universeeladapter met instelbare spanning etc. dus dat kan ik me goed voorstellen...
Blijft het probleem met m'n laptop nog over, waarom heeft het inpluggen van netstroom het gevolg dat mn audio gaat brommen? Zelfde verhaal?
JE lijkt wel een vrouwquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:55 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
oh oh...
onhoudbare GAS aanvallen + feestdagen + eindejaarsbonus = veel nieuwe gear
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
nofiquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:05 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
nu beledig je volgens mij iedereen in dit topic
Doe je daar een half uur over?quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:32 schreef Witchfynder het volgende:
Ja jezus, zit ik nog in ongeduld een topic te maken....
Had wel een tof plaatje ook:
[ afbeelding ]
m'n scherm is stuk ik zie alleen oranje ..quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:32 schreef Witchfynder het volgende:
[ afbeelding ]
En dan iemand die ervoor staat met een Marshall tasquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:32 schreef Witchfynder het volgende:
[ afbeelding ]
C. Rap!quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:37 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand een idee wat voor merk gitaar dit kan zijn?
[ afbeelding ]
serienummer: 11080030
speelt zelfs goed en het geluid valt ook zeker niet tegen/
quote:
Ik denk dat het een handgebouwde is van Bertus Randhout!quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:51 schreef Gitaarmat het volgende:
?
maak anders eens wat detail foto's van de nek en van teksten in en op de gitaar als die er op staan.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:51 schreef Gitaarmat het volgende:
?
Die werkt bij mij zeer stabiel, nog geen spijt van mijn overstap op mijn thuispc van XP naar 7quote:
7 heeft nogal veel problemen met WiFi. Bijna geen enkel kaartje word herkend.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:24 schreef Metalfreak het volgende:
Die werkt bij mij zeer stabiel, nog geen spijt van mijn overstap op mijn thuispc van XP naar 7
Geen probleem op mijn dell laptoppie.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
7 heeft nogal veel problemen met WiFi. Bijna geen enkel kaartje word herkend.
Dat moeten ze eerst goed voor elkaar hebben voordat ik eventueel overstap.
Nooit van die problemen gehoord en ik heb wat pc's/laptop voorzienv an win7. Alles werkte feilloos, zelfs out of the box!quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
7 heeft nogal veel problemen met WiFi. Bijna geen enkel kaartje word herkend.
Dat moeten ze eerst goed voor elkaar hebben voordat ik eventueel overstap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |