Nee de Gaykrantquote:
Dus eis ik een tiener die euhm wel op tijd kan bezorgenquote:Op zaterdag 5 december 2009 07:30 schreef OeJ het volgende:
[..]
![]()
Goed dat je het zelf zegt.
Ik heb zelf geen krant, weet je wel wat da-kost?!
Onterechte klacht, en ook zorgwekkend, wat jij wilt - ik ga je nu uitleggen waarom.quote:Op zaterdag 5 december 2009 07:32 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Dus eis ik een tiener die euhm wel op tijd kan bezorgen
Leert vroeger opstaan? Waarom heb ik mijn krantje nog steeds niet..quote:Op zaterdag 5 december 2009 07:37 schreef OeJ het volgende:
[..]
Onterechte klacht, en ook zorgwekkend, wat jij wilt - ik ga je nu uitleggen waarom.
1. Tieners lopen geen krantenwijk meer ---> komen beter uitgerust aan op school ----> schoolprestaties verbeteren ----> worden slimmer ----> presteren beter in de toekomst op hun werk = goed voor de economie.
2. Afrikaan doet krantenwijk ----> leert alvast vroeg opstaan, zoals hij later ook moet als hij in de fabriek werkt ---> zijn prestaties zijn dan beter = goed voor de economie.
Kortom: dat krantje van jou, dat komt wel.
Neem eerst ff een:
Ga zelf dan lopen als je zo vroeg opstaat.quote:Op zaterdag 5 december 2009 07:50 schreef Kevincy het volgende:
En JSerry ik ben geen racist ik heet de man van harte welkom bij mijn brievenbus
Hoezo, ik betaal, niet de post-Pietquote:Op zaterdag 5 december 2009 07:54 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Ga zelf dan lopen als je zo vroeg opstaat.
tss racist is een woord verzonnen door negers , vroeger hoorde je er nooit wat vanquote:Op zaterdag 5 december 2009 07:38 schreef JSerry het volgende:
Iemand met zo een ego verdient alleen natte verscheurde kranten in zijn bus. Racist.
Met je puntmuts op zeker.quote:Op zaterdag 5 december 2009 07:50 schreef Kevincy het volgende:
[..]
En JSerry ik ben geen racist ik heet de man van harte welkom bij mijn brievenbus
Racismequote:Op zaterdag 5 december 2009 08:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tss racist is een woord verzonnen door negers , vroeger hoorde je er nooit wat van
Ga lopen en krijg betaaldquote:Op zaterdag 5 december 2009 07:55 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Hoezo, ik betaal, niet de post-Piet
Ja een rode met een groot goud kruis eropquote:
Verdien genoeg... Ik geef de knakker als ie met z'n oud oud en nieuw kaartjes langskomt 10 euro en vraag meteen of ie voortaan eerder z'n bed uit wilt .quote:Op zaterdag 5 december 2009 08:44 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Ga lopen en krijg betaald+ extra gratis krant helemaal voor jou en nooit te laat
Ik dacht bij de TT aan:quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:14 schreef gebrokenglas het volgende:
TS leest nog de krant?Dat is toch een behoorlijk achterhaald concept, de krant: nieuws lezen dat gisteren al plaatsvond?
Of ga je voor het opinie gedeelte? Maar heb je zelf geen mening meer dan?
Ik wil wakker worden, een ontbijtje maken, en lekker een krant open kunnen slaan, en wat ik al weet lees ik niet.quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:14 schreef gebrokenglas het volgende:
TS leest nog de krant?Dat is toch een behoorlijk achterhaald concept, de krant: nieuws lezen dat gisteren al plaatsvond?
Of ga je voor het opinie gedeelte? Maar heb je zelf geen mening meer dan?
Heerlijk zo'n droge krant.quote:Op zaterdag 5 december 2009 07:38 schreef JSerry het volgende:
Iemand met zo een ego verdient alleen natte verscheurde kranten in zijn bus. Racist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |