Vrij vaak, bij het overvaren van klippers vanuit Nederland naar de Oostzee doe je meestal Helgoland even aan om een gunstig tij af te wachten voordat je de Elbe opvaart. Je komt met stroom tegen die Elbe niet op, 't gaat hard daar.quote:
Ja, dus je gaat?quote:
Vandaar die rots... hoelang heb je gevaren?quote:Op zaterdag 5 december 2009 04:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vrij vaak, bij het overvaren van klippers vanuit Nederland naar de Oostzee doe je meestal Helgoland even aan om een gunstig tij af te wachten voordat je de Elbe opvaart. Je komt met stroom tegen die Elbe niet op, 't gaat hard daar.
Dat was niet echt beroepsmatig hè, dat wil zeggen, je behoorde wel tot de crew, maar het was een soort van Dementorbaantje. Voor kost en inwoning ging ik met vrienden die die dingen hadden mee tijdens vakanties, weekenden, periodes van werkeloosheid. In de jaren 80 ben ik heel erg vaak en veel mee geweest. Daarna, begin '90 had ik mijn eigen zeiljacht (en vrouw) en werd het minderquote:Op zaterdag 5 december 2009 04:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vandaar die rots... hoelang heb je gevaren?
Ah zo. Zo zie je wel nog eens wat van de wereldquote:Op zaterdag 5 december 2009 04:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat was niet echt beroepsmatig hè, dat wil zeggen, je behoorde wel tot de crew, maar het was een soort van Dementorbaantje. Voor kost en inwoning ging ik met vrienden die die dingen hadden mee tijdens vakanties, weekenden, periodes van werkeloosheid. In de jaren 80 ben ik heel erg vaak en veel mee geweest. Daarna, begin '90 had ik mijn eigen zeiljacht (en vrouw) en werd het minder
hij betaalt nu gewoon mee bij juud thuis, hoorquote:Op zaterdag 5 december 2009 04:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat was niet echt beroepsmatig hè, dat wil zeggen, je behoorde wel tot de crew, maar het was een soort van Dementorbaantje. Voor kost en inwoning ging ik met vrienden die die dingen hadden mee tijdens vakanties, weekenden, periodes van werkeloosheid. In de jaren 80 ben ik heel erg vaak en veel mee geweest. Daarna, begin '90 had ik mijn eigen zeiljacht (en vrouw) en werd het minder
Schattig tochquote:Op zaterdag 5 december 2009 04:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Op 1:40 zie je het verschijnen, 't is niks
Was een fantastisch mooie tijd waar ik veel dierbare herinneringen aan heb overgehoudenquote:Op zaterdag 5 december 2009 04:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ah zo. Zo zie je wel nog eens wat van de wereld
Ik denk ook dat Juud de baas is. Lijkt mij eigenlijk ook wel goed, een beetje richtingquote:Op zaterdag 5 december 2009 04:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hij betaalt nu gewoon mee bij juud thuis, hoor
Ja, dat past ook wel een beetje bij jequote:Op zaterdag 5 december 2009 04:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Was een fantastisch mooie tijd waar ik veel dierbare herinneringen aan heb overgehouden![]()
'n Beetje aanschurken tegen het redelijk ongecultiveerde zeemansleven en alles wat daar bij hoort.
ja, dahaag, wij op de terugreis en dan liesje (opeens!) jaloers de boot helemaal onderkrassen zekerquote:Op zaterdag 5 december 2009 04:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Schattig toch![]()
Perfect voor WJ en remlof
de boot, das modernquote:Op zaterdag 5 december 2009 04:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, dahaag, wij op de terugreis en dan liesje (opeens!) jaloers de boot helemaal onderkrassen zeker
en sly als peetvader, wat wenst een mens nog meerquote:Op zaterdag 5 december 2009 04:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Juud de baas is. Lijkt mij eigenlijk ook wel goed, een beetje richting![]()
Hij is er niet minder van geworden. Nog een jaartje en hij kan wel papa worden
Zou Liesje nooit doenquote:Op zaterdag 5 december 2009 04:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, dahaag, wij op de terugreis en dan liesje (opeens!) jaloers de boot helemaal onderkrassen zeker
vlektyfus en gonorrhoeaquote:Op zaterdag 5 december 2009 04:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Was een fantastisch mooie tijd waar ik veel dierbare herinneringen aan heb overgehouden![]()
'n Beetje aanschurken tegen het redelijk ongecultiveerde zeemansleven en alles wat daar bij hoort.
Cc als meter?quote:Op zaterdag 5 december 2009 04:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en sly als peetvader, wat wenst een mens nog meer
haha, da's waar ookquote:Op zaterdag 5 december 2009 04:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zou Liesje nooit doen![]()
Ze zou dat schip gewoon stelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |