Hahaha Amoah wereldkampioen of finale verliezen tegen Hollandquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:08 schreef donthate het volgende:
Mee eens met de klacht
IK gaat voor ghana
Anti klacht een week na dat ik van helsinki terug kom ga ik 2dagen malmo en dan 2dagen goteborgquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:09 schreef Choad het volgende:
Ja er ontbraken wat pareltjes hoorMaar Noord-Korea is wel goede underdog hoor
![]()
[ afbeelding ]
Klacht: geen Zweden op het WK.
Finale verliezen tegen nederland maar ghaneze wijven zijn lekker daaromquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:09 schreef Choad het volgende:
[..]
Hahaha Amoah wereldkampioen of finale verliezen tegen Holland
Heb je pics? Zelfgemaakt misschienquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:10 schreef donthate het volgende:
[..]
Finale verliezen tegen nederland maar ghaneze wijven zijn lekker daarom
Haha nee check m'n profielquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:29 schreef donthate het volgende:
[..]
Nee maar waar woon je dan?:pin een dorp ofniie dat je geen ghaneeze wijven kent
Haha ja ik woon nu in Zuid-Oost sinds een paar maandjesquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:36 schreef donthate het volgende:
[..]
Heb er ook 2jaar gewoondZUID-OOST
A vandaar praat je als een negerquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:37 schreef Choad het volgende:
[..]
Haha ja ik woon nu in Zuid-Oost sinds een paar maandjes![]()
Haha ja tochquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:38 schreef donthate het volgende:
[..]
A vandaar praat je als een negerswah
Maar dan ken je toch genoeg ghanezen vrouwen wonen er genoeg hoor
Hahha en dan kom je in de bijlmer terecht hoezo dat? studeren? of watquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:40 schreef Choad het volgende:
[..]
Haha ja tochmaar kan ook gewoon praten hoor, kom niet uit Zuid-Oost ofzo kom zelf uit Brabant jonge kut
![]()
![]()
Ja ben een student hahaquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:41 schreef donthate het volgende:
[..]
Hahha en dan kom je in de bijlmer terecht hoezo dat? studeren? of wat
Haha UVAquote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 03:46 schreef Choad het volgende:
[..]
Haha UVA![]()
Ontopic: Zijn wel veel bazenlanden niet bij op dit WK zegKroatië, Zweden, Tsjechië, Turkije, Egypte, Marokko, Noorwegen, Rusland
Haha nee is waar beter dat hij ons niet uit kan schakelenquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:49 schreef donthate het volgende:
[..]
Jawel maarBeter rusland niet met die nsber van een hiddink
.Maar je zal wel geschrokken zijn van die buitenlanders als je uit brabant komt en dan in zuid oost komt wonen.En die vercrackte junks
Poort is wel bruutquote:Op zaterdag 5 december 2009 04:01 schreef Choad het volgende:
[..]
Haha nee is waar beter dat hij ons niet uit kan schakelen. Is even winnen inderdaad, je komt niet vaak een blanke tegen maar de meeste zijn wel aardig, als je niet te laat door de Poort gaat banjeren ofzo heb je er niet veel last van
![]()
Tenzij ik met mijn homies ben
![]()
Nee ik ben nog niet overal bekend, heb pas net een fietsje daar en ben vaak pas 's avonds thuis en ga dan alleen naar de Poort en hoef verder nergens te wezenquote:Op zaterdag 5 december 2009 04:06 schreef donthate het volgende:
[..]
Poort is wel bruutIk heb als blanke in hoptille gewoond
Dat was echt wennen maar de mensen zijn echt super vriendelijk.Op een paar hang malloten na die denken dat ze straat zijn .Maar sowieso denk dat je niet de hele bijlmer kent?.Ze zijn lekker aan het verbouwen daar alle *lelijke* flats gaan plat en komen huizen dus het aanzicht word wel beter. IK raad je wel af G-wijk te vermijden savonds
En H-wijk ook als je als blanke alleen loopt
quote:Op zaterdag 5 december 2009 04:10 schreef Choad het volgende:
[..]
Nee ik ben nog niet overal bekend, heb pas net een fietsje daar en ben vaak pas 's avonds thuis en ga dan alleen naar de Poort en hoef verder nergens te wezenmaar komende tijd wat meer vrij en bij wat homies op bezoek dus beetje de buurt checken
. Sommige mensen denken inderdaad dat ze straat zijn en roepen wel eens wat of ze komen praten maar ja heb geen vrees he
.Maar ik ben slapen, check je later G
![]()
PS. Superkut van Togo![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |