abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75305429
Zit al een tijdje op fokforum, maar nooit zo actief dus weet nog niet echt hoe alles werkt.

Vanwege het topic : 'hoelang kan jij neuken' vraag ik me af hoelang je kan likken/pijpen.
Vanwege de reacties over dat likken over eikel/lul en dat soort dingen geen pijpen is, maar een aanpassing..
pijpen zelf is meestal niet langer dan 5 min, want dan komt hij klaar..

Maar ben nog steeds benieuwd naar jullie

[ Bericht 10% gewijzigd door xwegwegwegx op 05-12-2009 10:53:11 ]
  zaterdag 5 december 2009 @ 01:27:00 #2
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75305445
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 01:25 schreef xsunshinex het volgende:
Zit al een tijdje op fokforum, maar nooit zo actief dus weet nog niet echt hoe alles werkt.

Vanwege het topic : 'hoelang kan jij neuken' vraag ik me af hoelang je kan likken/pijpen.
Mijn record pijpen is bijna 2 uur, en dan tel ik ook mee aan de ballen zuigen/likken en af en toe handen.
Weet alleen niet meer of ik toen wat gedronken had of een jointje had gerookt..

En nee dit is geen verkapt 'kijk hoelang ik kan pijpen topic' want zulke reacties lees ik vaak, maar ben gewoon benieuwd..
Denk dat je vriend pijn aan zn lul gehad heeft 2uur?

IK denk hooguit 10min kwatiertje (mn vriendin bij mij dan he):p en beffen doe ik niet aan
pi_75305485
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 01:27 schreef donthate het volgende:

[..]

Denk dat je vriend pijn aan zn lul gehad heeft 2uur?

IK denk hooguit 10min kwatiertje (mn vriendin bij mij dan he):p en beffen doe ik niet aan
Waarom doe jij niet aan beffen? wil jij dat niet of je vriendin niet?

Vind het wel vreemd dat als jij wel gepijpt wil worden dat je haar niet wil beffen.

OT, 2 uur pijpen redden wij beide niet ik zou dan enorme pijn in mijn kaken krijgen en mijn man is al veel eerder klaargekomen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zaterdag 5 december 2009 @ 01:33:08 #4
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_75305519
Ik hou alleen van beffen als voorspel, dus doe ik het alleen om haar op te warmen. Dus een minuutje of 5 hooguit.
Daarna begint m'n tong al aardig moe te worden.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_75305523
ik weet niet wat jullie onder pijpen verstaan hoor maar er zijn veel mogelijkheden..
zachtjes likken bijvoorbeeld.. de lul bijvoorbeeld wat nat maken en met je vinger er over heen gaan..
denk je dat ik echt vol hou om 2 uur achter elkaar een lul in mijn mond kan houden.. haha nee echt niet..
dat hou ik echt niet lang vol.. lukt me misschien 5 minuten achter elkaar om hem te laten komen ofzo.. maar langer echt niet..
pi_75305546
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 01:33 schreef xsunshinex het volgende:
ik weet niet wat jullie onder pijpen verstaan hoor maar er zijn veel mogelijkheden..
zachtjes likken bijvoorbeeld.. de lul bijvoorbeeld wat nat maken en met je vinger er over heen gaan..
denk je dat ik echt vol hou om 2 uur achter elkaar een lul in mijn mond kan houden.. haha nee echt niet..
dat hou ik echt niet lang vol.. lukt me misschien 5 minuten achter elkaar om hem te laten komen ofzo.. maar langer echt niet..
een likje geven is geen pijpen.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_75305822
Over het algemeen hou ik het niet langer uit dan 10 min. In het ergste geval zelfs 5 minuten. Maar ligt eraan hoe ze het doet.
  zaterdag 5 december 2009 @ 03:10:15 #8
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_75306370
2 uur . Er zijn grenzen aan hoelang het fijn is. Na een tijdje is het gewoon tijd om het af te maken.
pi_75308395
Ik kan wel drie kwartier beffen, en er plezier in hebben allebei

Als pijpen langer duurt dan 20 minuten, gaat het ook niet meer gebeuren, dus dan kan ze beter ophouden
pi_75312830
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 10:30 schreef stbabylon het volgende:

Als pijpen langer duurt dan 20 minuten, gaat het ook niet meer gebeuren, dus dan kan ze beter ophouden
Daar herken ik mezelf wel in ja.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  zaterdag 5 december 2009 @ 14:51:04 #11
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_75314335
4 uur en 54 minuten!
(in werkelijkheid was maar een kwartier, maar toen we alles terugkeken met de hi-speedcamera , duurde het veel langer)
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_75315843
Ruim een half uur, maar daarna had ik wel spierpijn dus meestal een kwartiertje.
pi_75316354
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 10:30 schreef stbabylon het volgende:

Dit.

M'n record wat beffen betreft staat overigens op anderhalf uur (met korte clit-vrije periodes ertussen) . 't Begon als een geintje toen ze zei dat ze zo wel uren kon blijven liggen .
pi_75776503
Zulke machtsstrijd verlies ik steeds. Dus ben ik wacht voorzichtiger nu. En nu gaan alle vrouwtjes die dit lezen lachen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')