Denk dat je vriend pijn aan zn lul gehad heeftquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:25 schreef xsunshinex het volgende:
Zit al een tijdje op fokforum, maar nooit zo actief dus weet nog niet echt hoe alles werkt.
Vanwege het topic : 'hoelang kan jij neuken' vraag ik me af hoelang je kan likken/pijpen.
Mijn record pijpen is bijna 2 uur, en dan tel ik ook mee aan de ballen zuigen/likken en af en toe handen.
Weet alleen niet meer of ik toen wat gedronken had of een jointje had gerookt..
En nee dit is geen verkapt 'kijk hoelang ik kan pijpen topic' want zulke reacties lees ik vaak, maar ben gewoon benieuwd..
Waarom doe jij niet aan beffen? wil jij dat niet of je vriendin niet?quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:27 schreef donthate het volgende:
[..]
Denk dat je vriend pijn aan zn lul gehad heeft2uur?
IK denk hooguit 10min kwatiertje(mn vriendin bij mij dan he):p en beffen doe ik niet aan
een likje geven is geen pijpen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:33 schreef xsunshinex het volgende:
ik weet niet wat jullie onder pijpen verstaan hoor maar er zijn veel mogelijkheden..
zachtjes likken bijvoorbeeld.. de lul bijvoorbeeld wat nat maken en met je vinger er over heen gaan..
denk je dat ik echt vol hou om 2 uur achter elkaar een lul in mijn mond kan houden.. haha nee echt niet..
dat hou ik echt niet lang vol.. lukt me misschien 5 minuten achter elkaar om hem te laten komen ofzo.. maar langer echt niet..
Daar herken ik mezelf wel in ja.quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:30 schreef stbabylon het volgende:
Ik kan wel drie kwartier beffen, en er plezier in hebben allebei
Als pijpen langer duurt dan 20 minuten, gaat het ook niet meer gebeuren, dus dan kan ze beter ophouden
Dit.quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:30 schreef stbabylon het volgende:
Ik kan wel drie kwartier beffen, en er plezier in hebben allebei
Als pijpen langer duurt dan 20 minuten, gaat het ook niet meer gebeuren, dus dan kan ze beter ophouden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |