Ik voel me recent ongelijk behandeld door mijn woningvereniging.
Het volgende:
Toen ik in mijn huurhuis in trok, zo'n 3 jaar geleden, heb ik allerhande zaken zelf moeten aanpakken om de boel een beetje fatsoenlijk te krijgen.
Dat begon met het kappen van bijv een enorme boom midden in de achtertuin.
Verder stonden er diverse bouwsels als een kolenhok, hok voor tuingereedschap, waslijnpalen, 1,5 meter dikke dode heggen, 3 steens brede paadjes, overal kruipdennen, stapels stoeptegels, krakkemikkig draadhekwerk, verrot poortje, etc.
Weken ben ik bezig geweest in de avonduren deze shit allemaal af te voeren en de tuin te egaliseren etc.
Ook heb ik door al dat opruimen gedwongen een deugdelijk hek moeten plaatsen.
Anders kon eenieder zo mijn hof op lopen.
Om het normaal te laten uit zien heb ik het terras laten bestraten.
E.e.a. heeft me een paar duizend euro gekost (4 a 5) om de boel in orde en bewoonbaar te krijgen.
Elke verzoek om assistentie werd door woningstichting weggewuifd.
Nu heb ik een buurvrouw waar het ook altijd een soortgelijke zooi was op de hof.
Ze heeft zich beklaagd daarover bij de woningvereniging en:...
Daags erna staat er een pakkemans met een blocnote in de tuin bij haar e.e.a. te noteren.
Nu zijn er inmiddels al 2! weken 3 werkers van een firma fulltime in haar tuin bezig alles te normaliseren...
Bijbouw en garage zijn afgebroken, asbest is verwijderd uit garage, oude bestrating is afgevoerd.
4 containers vol puin zijn weg.
Nu wordt er een bankirai hekwerk met poort geplaatst van wel duizend euro. geen rommel.
De grond wordt overal afgegraven en maandag gaan ze beginnen met de bestrating...
Dat betekend zand wordt geleverd, nieuwe stenen, afvoerputjes, buizen, etc.
Moet ik dit zomaar pikken?
Ik ben echt geshockeerd, boos, verongelijkt, etc.
Daar bovenop komt nog eens dat mijn buren niet werken en leven van een uitkering...
Tijd zat dus.
Ik betaal dus eigenlijk hun niks doen en moet ook nog mee betalen aan hun tuinmaterialen en andere kosten via mijn huur...
Mijn eigen tuin moet ik met eigen energie zelf maken en de materialen moet ik uit eigen zak betalen...
Daarnaast moet ik ook nog werken.
Ik snap niet dat dit kan in dit land.
Lamzakken krijgen alles geschonken lijkt het.
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
ambush them using every stratagem of war."