Japanners zijn heel klein. Zo klein dat ze zelfs nog onder de bal doorkijkenquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:08 schreef Boca_Raton het volgende:
Kameroen kan nog best lastig zijn, niet onderschatten! Als die Japanners tegen een lichtbundel moeten aankijken zien ze helemáál niks meer met die ogen, dus dat moet nog geregeld worden. En Denemarken, geen idee.
Ja valt wel op wasjes en andere dingen jajajaquote:
ik zei al eerder, vlak die Japanners niet uit, die zien alle wedstrijden terug van wie er in Poule E1 zit, hebben disipline en nog een half jaar om te trainen, denk dat de Japanners beter zijn dan dat we met zijn alle denken.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:08 schreef Boca_Raton het volgende:
Kameroen kan nog best lastig zijn, niet onderschatten! Als die Japanners tegen een lichtbundel moeten aankijken zien ze helemáál niks meer met die ogen, dus dat moet nog geregeld worden. En Denemarken, geen idee.
maar kleine japannertjes kunnen hard rennenquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Japanners zijn heel klein. Zo klein dat ze zelfs nog onder de bal doorkijken
quote:
Ach, als Yolanthe nou af en toe haar titten laat zien op de tribune, gaan ze allemaal fotos maken, net als hier op de dijk.in elke hand, broekzak hebben ze een camera, dus die spelers ook.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zei al eerder, vlak die Japanners niet uit, die zien alle wedstrijden terug van wie er in Poule E1 zit, hebben disipline en nog een half jaar om te trainen, denk dat de Japanners beter zijn dan dat we met zijn alle denken.
Ja hallo, minimaal drie van die bronstige vrouwen met schijnbaar heel veel jeuk tegenover mij.quote:
hihi...je zei knieënquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja hallo, minimaal drie van die bronstige vrouwen met schijnbaar heel veel jeuk tegenover mij.![]()
* Doet knieën stijf tegen elkaar en kijkt wat paniekerig rond
Daarom, ik verwacht een schitterend toernooi, en ach neem dat gefluit wel voor lief.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat is het leuke aan het WK: dat die onbekende landen zo goed uit de hoek kunnen komen. Bijvoorbeeld Tiki-tiki-land tegen Frankrijk en dan 2-0 of zo.
Sorry, als die Yolanthe dáár ook weer opduikt, gaat me TV uitquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:13 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ach, als Yolanthe nou af en toe haar titten laat zien op de tribune, gaan ze allemaal fotos maken, net als hier op de dijk.in elke hand, broekzak hebben ze een camera, dus die spelers ook.
pas op dat je hem niet afkneltquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja hallo, minimaal drie van die bronstige vrouwen met schijnbaar heel veel jeuk tegenover mij.![]()
* Doet knieën stijf tegen elkaar en kijkt wat paniekerig rond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |