abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 december 2009 @ 21:44:31 #1
282196 Rooobje
Ja hij zit erin (de usb stick)
pi_75299137
Ik kan het niet langer voor mezelf houden. Wist niet dat een site als deze bestond. Laat ik maar ervaren wat het met me doet, het bekennen van deze fout(en):

Ik ben een jong volwassen man en heb een zus die een paar jaar jonger is. Toen ik ongeveer 10/11 was masturbeerde ik voor 't eerst samen met een van m'n toenmalige beste vrienden. We waren geil, ik was geil.
Toen ik met het gezin een keer in een vakantiehuis was, kropen m'n zus en ik bij elkaar in bed. Ik denk dat ik een jaar of 12 was. Dat deden we vroeger wel vaker. Nu echter, vertelde ik m'n zus dingen die ik wist op het gebied van seks etc., zij raakte ook wel opgewonden en ik mocht zachtjes bij haar voelen. zij voelde ook wat bij mij. Sindsdien heb ik heel vaak gemasturbeerd terwijl ik fantaseerde over seks met m'n zus, maar ook over seks met andere vrouwelijke leden van mijn familie, waaronder mijn moeder. Toen we met het gezin een paar jaar geleden op vakantie waren, hebben m'n zus en ik echte seks gehad. Niet geneukt, maar na wat zoenen en strelen was er zo veel opwinding dat ze me begon te pijpen, ik kleedde haar en mezelf daarna uit, en we gingen echt op in de opwinding. ik likte haar tepels, befte haar en liet haar klaarkomen. ik maakte neukbewegingen terwijl mijn pik over haar kut wreef.
Een weekje later op een andere bestemming gingen we uit, we waren ook echt een beetje verliefd af en toe die vakantie. We waren beide behoorlijk lam, ik klootte wat aan met een meid die daar ook was, en mijn zusje kreeg een shotje sterk van een jongen daar. Ze zoenden maar op een gegeven moment zag ik dat m'n zusje zo ontzettend dronken was dat ik het die jongen kwalijk nam dat hij haar sterke drank gegeven had, en ik duwde hem en sloeg hem geloof ik ook een keer. Toen m'n zus en ik naar de kamer gingen, we sliepen samen in een bed, was m'n zus dus te lam om recht te lopen. Ik kleedde haar uit en zij viel bijna meteen in een soort dronken-mans slaap. Ik vroeg haar of ik haar mocht beffen en ze stemde toe. ik spreidde haar benen en begon haar vol overtuiging te vingeren en te beffen, wel op een zachte manier. ze kreunde soms wat en dat wond mij natuurlijk bijzonder op. Ik begon haar met een vinger zachtjes te vingerneuken wat ze niet zo prettig vond, ze was toen nog maagd, en toen was het wel een beetje over allemaal.
Sindsdien is er geen seks meer geweest tussen ons, maar ik heb nog heel lang gemasturbeerd terwijl ik aan haar, en dus aan seks met haar dacht. Ik heb aan haar gevraagd of zij vindt dat we met iemand over die keren op vakantie moeten praten, en ze vond van niet. Ze weet niet dat ik minstens 1000 keer gemasturbeerd heb terwijl ik over seks met haar fantaseerde, ik durf het niet te zeggen. Ik weet wel dat onze relatie niet echt top is. We zien elkaar wel maar ik heb het gevoel dat er iets tussen ons staat dat "normaal" contact in de weg staat. Eerlijkheid ontbreekt. Het ergste komt nu:
Ik heb mijn zus behoorlijk vaak betast terwijl ze sliep, meestal kwam ik niet tot haar kut omdat ze half uit haar slaap gehaald werd, maar het kwam ook een paar keer voor dat ik haar zachtjes vingerde, of haar streelde rond haar billen en of tepels en of lippen. of haar anus. Ik word verdomme ook een beetje geil terwijl ik dit typ.
Ik heb dit nooit aan iemand vertelt, en loop er dus altijd mee rond. Het voelt niet goed natuurlijk. Nu ik wat ouder ben besef ik het allemaal pas, daarvoor was ik een kind met een hele levendige fantasie, ik kon flink dagdromen geloof ik en als ik geil was kon ik het altijd gewoon doen, misschien wel met een dubbelgevoel, maar de geiligheid was meestal het sterkst.
  vrijdag 4 december 2009 @ 21:45:23 #2
262 Re
Kiss & Swallow
pi_75299171
ja dag...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_75299181
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')