Dat ziet er lekker uit zegquote:
Zal het wel lekker smaken als het er al 100 jaar staat.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:32 schreef leipeshitouwess het volgende:
Niet nieuw, die staat al 100jaar in de schappen. Tenminste, in mijn appie.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:28 schreef zomaareennaam het volgende:
als die van jou echt naar augurken smaakt zou ik toch eens wat vaker onder de douche gaan.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:37 schreef cheqy het volgende:
[..]
Zal het wel lekker smaken als het er al 100 jaar staat.
Dan gaat juist de smaak eraf!quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:28 schreef zomaareennaam het volgende:
als die van jou echt naar augurken smaakt zou ik toch eens wat vaker onder de douche gaan.
Dat is gewoon Frans voor augurk.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Cornichon heet dat in beschaafde landen.
Ja, en wat voor sticker!quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:09 schreef Boca_Raton het volgende:
Deze kleine augurken verkopen ze toch al jaar en dag? D'r zit volgens mij gewoon een nieuwe sticker op of zo.
Voedsel klinkt nu eenmaal lekkerder in het Frans. Of eet jij ook liever paddenstoelen in plaats van champignons?quote:
Eingenlijk moet het dan schimmel zijnquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:40 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Voedsel klinkt nu eenmaal lekkerder in het Frans. Of eet jij ook liever paddenstoelen in plaats van champignons?
Maakt echt niks uit... Mijn Coca Cola klinkt ook niet lekkerder als ze het Le Cola de Coca noemen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:40 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Voedsel klinkt nu eenmaal lekkerder in het Frans. Of eet jij ook liever paddenstoelen in plaats van champignons?
Dat zijn toch rolletjes ham met augurken erin?quote:Op zondag 6 december 2009 08:32 schreef Maringo het volgende:
Tis echt niet nieuw. Ze stonden vroeger bij verjaardagen al op tafel met een blokje kaas en een prikkertje erdoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |