abonnement Unibet Coolblue
pi_252920
Het heeft even geduurd, maar ik ben blij dat nederlanders, in ieder geval hagenezen zich lijken te gaan verzetten tegen de verregaande exploitatie van enorme dommigheid op de Nederlandse televisie... Het eerste geval van ZINVOL geweld.
Laat dit haagse verzet een goed voorbeeld zijn en navolging krijgen in de rest van Nederland!
gratis en voor niet
pi_252921
Ik hoop dat ik de enige ben die hier een reactie op gaat geven want zo'n reactie verdient eigenlijk geen reactie.
Ik denk en ik neem aan velen met mij dat jij gelukkig samen met een stel van de idiote Hagenezen een roepende in de woestijn bent.
Ik hoop en de normale Nederlanders met mij dat dit een eenmalige gebeurtenis is geweest en dat de bus voor de rest van de tijd verschoont blijft van dit soort zaken.
pi_252922
Het is dacht ik niet de bedoeling dat wanneer je in je directe omgeving geen gehoor vindt voor je onzinnige gebrabbel, je dan hier maar een topic moet openen om je toch te kunnen uiten. Het is in principe niet aan mij om te bepalen wie hier wel of niet iets mag, maar een eerste(newbie) post als deze lijkt mij toch te ver gaan.
pi_252923
quote:
op 03-14-2000 om 03:14 PM schreef Moor het volgende:
Het heeft even geduurd, maar ik ben blij dat fokkers, in ieder geval twee hierboven zich lijken te gaan verzetten tegen de verregaande exploitatie van enorme dommigheid op dit forum... Het eerste geval van ZINVOL protest.
Laat dit verzet een goed voorbeeld zijn en navolging krijgen in de rest van het forum!

pi_252924
Ondanks deze ietwat voorspelbare reactie zal ik maar reageren...
Het gaat mij er natuurlijk niet om dat de bus alleen nog maar met agressie wordt geconfronteerd, al lijkt uit de uitzendingen rondom de bus alleen maar een geweldige voorbeeldfunctie uit te gaan. Het punt is dit... een programma als dit voegt dan ook niets toe aan het televisieaanbod, alleen maar exploitatie van domme lui, waar niets maar dan ook niets verstandigs uitkomt! Wanneer ik dit soort interessante mensen wil ontmoeten ga ik wel naar de markt.
gratis en voor niet
  dinsdag 14 maart 2000 @ 15:28:00 #6
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_252925
Er zijn anders zat mensen die kijken, dus toch wel leuke televisie, en bij de term zinvol geweld krijg ik altijd de neiging om te gaan slaan! Zinvol??....nah.
Ik ben online
  dinsdag 14 maart 2000 @ 16:14:00 #7
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_252926
Je moet wel lef hebben om in deze tekst namens "Hagenezen" te schrijven. Zullen ze daar leuk vinden.

Ga een baan zoeken.........
Kan je een TV kopen met meer dan 1 kanaal. Niemand heeft je vertelt dat je naar dit programma moest kijken.

[Dit bericht is gewijzigd door THE BORG (Datum 14 Maart 2000).]

  dinsdag 14 maart 2000 @ 16:26:00 #8
272 R@b
No-nonsens
pi_252927
quote:
op 03-14-2000 om 02:58 PM schreef TomBombadil het volgende:
Het heeft even geduurd, maar ik ben blij dat nederlanders, in ieder geval hagenezen zich lijken te gaan verzetten tegen de verregaande exploitatie van enorme dommigheid op de Nederlandse televisie...

Het wordt tijd dat de rest van Nederland zich gaat verzetten tegen een stelletje zielige Haagse figuren die menen zich op gebied van geweld alles te kunnen mogen permiteren.

Vandaag De bus, morgen je buurman die je niet aanstaat ???

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  dinsdag 14 maart 2000 @ 16:34:00 #9
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_252928
quote:
op 03-14-2000 om 04:26 PM schreef R@b het volgende:

Vandaag De bus, morgen je buurman die je niet aanstaat ???


Dat met die buurman is geregeld

Ik ben online
pi_252929
Bij deze nog een NON-reactie.....behoeft geen commentaar!
Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
  dinsdag 14 maart 2000 @ 17:24:00 #11
572 Sniper
Gull Catcher
pi_252930
Nederland:

Land waar een aanklager in hoger beroep gaat omdat-ie de straf te hoog vindt.
Land waar je iemand overhoop kunt rijden en vervolgens of helemaal geen straf krijgt of een maand in de groenvoorziening mag werken.
Land waar een agent wanneer hij naar zijn dienstpistool WIJST, zich al schriftelijk in 3-voud moet verantwoorden.
Land waar periferie-moronen (randdebielen dus) schijnbaar de dienst uitmaken.

Tijd dat er eindelijk eens een keer KEIHARD wordt opgetreden.

pi_252931
quote:
op 03-14-2000 om 02:58 PM schreef TomBombadil het volgende:
Het heeft even geduurd, maar ik ben blij dat nederlanders, in ieder geval hagenezen zich lijken te gaan verzetten tegen de verregaande exploitatie van enorme dommigheid op de Nederlandse televisie... Het eerste geval van ZINVOL geweld.
Laat dit haagse verzet een goed voorbeeld zijn en navolging krijgen in de rest van Nederland!

Hoezo ZINVOL geweld?

Bestaat er echt iets als zinvol geweld?

Geweld is geweld, daar is niks zinvols aan!

  dinsdag 14 maart 2000 @ 18:15:00 #13
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_252932
????????????????????????????????????????????
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-__-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
  dinsdag 14 maart 2000 @ 21:27:00 #14
2705 cynix
is verdwaald
pi_252933
[quote]op 03-14-2000 om 02:58 PM schreef TomBombadil het volgende:
...in ieder geval hagenezen zich lijken te gaan verzetten tegen de verregaande exploitatie van enorme dommigheid op de Nederlandse televisie...

Ik ga er niet van uit dat dit soort mensen zich zorgen maakt over de verregaande exploitatie.
Ik ga er ook niet van uit dat dit soort mensen het woord exploitatie kent....of het woord dommigheid...
Ik ga er eigenlijk vanuit dat dit soort mensen zich qua gedrag ver onder de dieren in Burgers' zoo plaatst.

Als je al naar de APEN moet vluchten omdat het met MENSEN niet meer veilig is...

pi_252934
wat ben jij een muts zeg tanjalies, bepalen wat wel of niet mag, je moet de politiek in meissie, dan kun je andere mensen daadwerkelijk vertellen wat wel en niet mag in jouw ogen. Aan dictators nooit genoeg. Ik dacht dat een mening het hoogst gekoesterde ideaal was bij fokzine, los van de kwaliteit ervan.
gratis en voor niet
  woensdag 15 maart 2000 @ 21:44:00 #16
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_252935
Tombadildo: nog een origineel idee: laten we de Bus bestormen...... en Tanjalies is geen Muts maar een sjaal !
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_252936
quote:
op 03-15-2000 om 09:19 PM schreef TomBombadil het volgende:
wat ben jij een muts zeg tanjalies, bepalen wat wel of niet mag, je moet de politiek in meissie, dan kun je andere mensen daadwerkelijk vertellen wat wel en niet mag in jouw ogen. Aan dictators nooit genoeg. Ik dacht dat een mening het hoogst gekoesterde ideaal was bij fokzine, los van de kwaliteit ervan.


Wáhoehááááhoehááá!!!!

Sommige mensen bléren maar wat op dit Forum.
Andere mensen gaan, vaak in reactie op- of op vraag van, op een serieuze manier hierop in. Als je het soms niet helemaal kan vatten lees je deze posts gewoon twee of drie keer.
Vergeet niet dat er vele lezers hier zijn die juist onzettend blij zijn met verduidelijking uit profesionele hoek!!

  woensdag 15 maart 2000 @ 21:50:00 #18
572 Sniper
Gull Catcher
pi_252937
quote:
op 03-15-2000 om 09:45 PM schreef Coos het volgende:
Vergeet niet dat er vele lezers hier zijn die juist onzettend blij zijn met verduidelijking uit profesionele hoek!!

Waarbij aangetekend dat Tanjalies zich soms een zodanige deskundigheid aanmeet, schijnbaar mikkend op een primus inter pares status, dat het gewoon irritant wordt. Afgezien daarvan heeft iedereen natuurlijk recht op zijn/haar eigen mening...

  woensdag 15 maart 2000 @ 23:37:00 #19
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_252938
Een wat kritische blik op de stand van zaken is nooit verkeerd lijkt me. Dit zorgt ervoor dat de nivo in de topics hoog blijven. Of je met een standpunt eens bent of niet.
Anders zouden berichten/quotes helemaal nergens meer op slaan en verliest dit z'n oorspronkelijk doelstelling en waarde.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')