Waar je mee omgaat word je mee besmet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:01 schreef broer het volgende:
Is het serieus de bedoeling dat Domien Veenstra imiteert als hij invalt tijdens Ekstra Weekend?
Nope! Doe ik gelukkig ook nietquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:01 schreef broer het volgende:
Is het serieus de bedoeling dat Domien Veenstra imiteert als hij invalt tijdens Ekstra Weekend?
Oké, dan is het goed.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Nope! Doe ik gelukkig ook niet
Merk ook niet dat je het doet hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nope! Doe ik gelukkig ook niet
C&S hadden beetje grote mondquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:10 schreef -Hans- het volgende:
Ik heb wat gemist geloof ik.. Nieuwslezer loopt boos weg uit uitzending Coen & Sander Show
Heb eigenlijk alleen de Megahit gehoordquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
C&S hadden beetje grote mond
had vertraging met de trein, iemand had hard 3fm aanstaan op stationquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb eigenlijk alleen de Megahit gehoord.
Ah, dat is dan wel weer geinigquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
had vertraging met de trein, iemand had hard 3fm aanstaan op station
Hopelijk heb jij meer mazzel met ziggo, tv gaat hier nog , maar inet is een drama.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:14 schreef gerbenp het volgende:
Wat heb ik gemist, KPN heeft het zogenaamde routertje maar eens weer laten uitknikkeren, binnenkort maar eens een belletje doen en dan naar Ziggo
grote groep mensen stond te juichen toen de nieuwslezer weg liep en riepen prutsers.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, dat is dan wel weer geinig. Kon je het dus toch nog horen
.
Geweldigquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
grote groep mensen stond te juichen toen de nieuwslezer weg liep en riepen prutsers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |