Even een topicreport doen, of in het FTR Feedback-topic posten.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:26 schreef Captain_Slow het volgende:
Heb ik 1694 laten staan, dat moest natuurlijk 1695 zijn... Hoe wijzig ik dat nou?
FTR kan hierrquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Even een topicreport doen, of in het FTR Feedback-topic posten.
Lijkt me ook, dat moeten ze toch kunnen halen. Groep G is poule des doods: Brazilie, Portugal, Ivoorkust en Noord-Korea.quote:
Hopelijk breekt iemand de porseleinen benen van Cristiano Ronaldo.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Lijkt me ook, dat moeten ze toch kunnen halen. Groep G is poule des doods: Brazilie, Portugal, Ivoorkust en Noord-Korea.
geef `m eens ongelijkquote:
Gehoord @ radio 1. Ben er blij mee !quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:28 schreef borisz het volgende:
Groep A
Is met alle websites die Coen en Sander noemen ook altijdquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:30 schreef Sirolf het volgende:
Beetje FAIL alleen dat die Studenten.NL op dit moment compleet plat ligt...
Zuiden des lands, denk ik. Noorden is het nog prachtig weerquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:38 schreef themauster het volgende:
Welke regen?
Dat zijn de nepdrinkers , ze zeggen ja , ondertussen nippen ze ervanquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:41 schreef -Hans- het volgende:
Gaat die dame nou de hele avond met het flesje bier in de hand zitten?
Juist! volgens mij drinkt ze er amper wat van, maar ze houdt het vrij prominent omhoog om toch maar te laten zien dat ze drinkt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat zijn de nepdrinkers , ze zeggen ja , ondertussen nippen ze ervan
Dikke prima !quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:44 schreef Sirolf het volgende:
[ afbeelding ]
Bron: http://www.mobypicture.com/user/domienverschuuren/view/5715945
quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:44 schreef Sirolf het volgende:
[ afbeelding ]
Bron: http://www.mobypicture.com/user/domienverschuuren/view/5715945
Eens.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:47 schreef themauster het volgende:
Dat blondje met haar bruine jas is echt de lekkerste
Die is nice idd! maar de 2 brunettes aan de linkerkant vind ik ook erg fijn.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:47 schreef themauster het volgende:
Dat blondje met haar bruine jas is echt de lekkerste
Ik verwacht niet van beide tobclubs.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:46 schreef Timo20 het volgende:
Heerlijke track![]()
![]()
![]()
Ben er van door. eens kijken hoe Roda ze van Ado Den Haag er langs krijgt...
Kijk nog eens even goed...quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Beetje droog inmiddels?? Hier in het Noorden is volgens mij nog geen drup regen gevallen..
Die ziet er wel appetijtelijk uit.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:50 schreef -Hans- het volgende:
Ireen Mosterd. Maar wel na de maaltijd. Ekdom
Ireen komt uit groningen!
Check het uiteraard via de cam. Dikke prima allemaalquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die ziet er wel appetijtelijk uit.
Jammer dat ik alleen radio luister. Ik wil meer doen met mijn handen.
En bedankt voor die visual.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat is definitie student, zijn dat koorballenquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:54 schreef Derek010 het volgende:
Ik dacht echte studentes, maar nee hoorook pabo etc.
Dat heb je vast wel is geiler gezegdquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat heb je vast wel is geiler gezegd
* gerbenp ookquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kom ik aan met m'n lousy 8 / 1 verbinding...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |