In Italie weleens een tijdje lopen chillen met 2 carabinieri van net 18 met automatische gewerenquote:was echt niet ouder dan 25 jaar.
Wat is dit nu weer voor domme opmerking....quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wel ter info (en misschien wel erg triest) niet iedereen heeft een geladen wapen bij zich
Had je ook achterwege kunnen laten, je gaat op rapport nuquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat voor wapens het zijn weet ik niet, ja ze mogen ze gebruiken. Wel ter info (en misschien wel erg triest) niet iedereen heeft een geladen wapen bij zich
http://www.nifv.nl/upload(...)citeit_ministers.pdfquote:Artikel 6
Inzet van de militair met het organieke wapen, zijnde een (semi) automatisch geweer
voor alle militairen behalve KMar-militairen, vormt het uitgangspunt bij het verlenen
van militaire bijstand en/of steunverlening. De veiligheid van de betrokken militair
staat hierbij voorop. Voor het dragen van het (semi) automatisch geweer dient echter
wel een machtiging te worden afgegeven door de ministers van BZK en Justitie op
aanvraag van het bevoegd gezag. De voorwaarden die hierbij gelden, kunnen
worden gevonden bij de toelichting bij artikel 4 van het Raamconvenant.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:11 schreef Louis22 het volgende:
Ik denk dat het zogenaamde schietpistolen zijn.
Dus pas als iemand (ik noem maar iets) 25+ is kan hij zijn werk goed doen? Wat een onzin zeg.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:27 schreef Mattt het volgende:
Werk zelf ook op Schiphol, meeste van dit soort gasten zijn net 20 met puisten die ik vrijwel niet serieus neem. Als er echt een keer de pleuris uitbreekt weten die gasten volgens mij niet wat ze moeten doen.
Zou ook verstandiger zijn het te laten doen door minimaal 25+.
M4 is een poep wapen volgens 2 vrienden van me (landmachtmannetjequote:Op vrijdag 4 december 2009 19:33 schreef Cahir het volgende:
MP5, niet zo super hoor. M4 is al beter dan een MP5.
Hoe oud denk je dat onze 'jongens' in Afghanistan zijn. De term 'jongens' is hier geen understatement en die lopen met zwaarder spul rond.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:55 schreef fespo het volgende:
en geen grap die gozer was echt niet ouder dan 25 jaar. ik dacht zelfs nog maar net 20 jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |