abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 4 december 2009 @ 18:27:16 #1
230491 Zith
pls tip
pi_75291025
Vroegah, zat ik op een onderwijsinstelling die mij voor een tentamenweek een week vrij gaf om te leren, een week met tentamens, en dan een week vrij om te rusten van al dat gestudeer... oh ja en ook nog eens 2 weken kerstvakantie natuurlijk!

Nu zit ik op een universiteit die me geen week vrij geeft na de tentamenweken, gewoon gelijk de nieuwe periode beginnnen... ok kan ik mee leven.. Maar nu kom ik er achter dat ik maar 1 week kerstvakantie krijg

QQ

Steun mij hier.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † vrijdag 4 december 2009 @ 18:28:27 #2
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_75291054
Welkom in de grote mensen wereld! Links het pad voor losers, rechts het pad voor winnaars!
pi_75291071
Aah, een oud HBO-er die eens echt moet doorwerken.
pi_75291081
OMG! Het kind krijgt maar één week kerstvakantie!
En 3 maanden zomervakantie, maar dat "vergeet" ie te zeggen.

Ik heb 25 vakantiedagen per jaar en daar moet ik het mee doen.

Kutkinderen die niet waarderen wat ze toegeschoven krijgen
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 4 december 2009 @ 18:31:16 #5
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_75291124
En wij maar in de zomer doorwerken om jouw studiefinanciering te betalen, jij janken dat je dan niet vrij bent.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_75291144
Het leuke van een universiteit is dat je erg vrij wordt gelaten in je planning. Dus zorg dat je alles eerder af hebt, skip een paar colleges en neem vakantie.
  vrijdag 4 december 2009 @ 18:32:27 #7
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_75291161
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 18:29 schreef spijkerbroek het volgende:

wat dacht je van in de US werken ofzo 10 dagen

TS is een verwend kutblaag.
pi_75291302

Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  vrijdag 4 december 2009 @ 18:38:26 #9
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_75291376
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 18:32 schreef Buschetta het volgende:
wat dacht je van in de US werken ofzo 10 15 dagen

Verder inderdaad totaal onterechte klacht.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_75291452
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 18:31 schreef Thomas B. het volgende:
Het leuke van een universiteit is dat je erg vrij wordt gelaten in je planning. Dus zorg dat je alles eerder af hebt, skip een paar colleges en neem vakantie.
"Those unforgettable days, for them I live"
  vrijdag 4 december 2009 @ 18:42:50 #11
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_75291526
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 18:27 schreef Zith het volgende:
Vroegah, zat ik op een onderwijsinstelling die mij voor een tentamenweek een week vrij gaf om te leren, een week met tentamens, en dan een week vrij om te rusten van al dat gestudeer... oh ja en ook nog eens 2 weken kerstvakantie natuurlijk!

Nu zit ik op een universiteit die me geen week vrij geeft na de tentamenweken, gewoon gelijk de nieuwe periode beginnnen... ok kan ik mee leven.. Maar nu kom ik er achter dat ik maar 1 week kerstvakantie krijg

QQ

Steun mij hier.
fucking verwende huilie, ga terug naar (hoge)school of hou je muil en werk voor je toekomst.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  vrijdag 4 december 2009 @ 18:43:37 #12
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_75291561
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 18:29 schreef FrituurVetPet het volgende:
Aah, een oud HBO-er die eens echt moet doorwerken.
idd, luie kutscholieren.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  † In Memoriam † vrijdag 4 december 2009 @ 18:43:57 #13
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_75291576
En ik anderen maar werken voor de stufi van dat chromosomengebrek
  vrijdag 4 december 2009 @ 18:46:27 #14
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_75291664
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 18:38 schreef maartena het volgende:

[..]

Verder inderdaad totaal onterechte klacht.
Well....
quote:
Where law does not mandate vacation time, many employers nonetheless offer paid vacation, typically 10 to 20 work days
Het is dus nog triester gesteld in dat land waar je woont, alleen 10 is zo'n beetje het gemiddelde minimum.
In realiteit is het 0 namelijk
http://en.wikipedia.org/w(...)ent_leave_by_country
  vrijdag 4 december 2009 @ 19:01:02 #15
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_75292223
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 18:29 schreef spijkerbroek het volgende:

Ah, de 'vroeger was alles beter en de jeugd waardeert niet wat ze nu hebben' figuur meldt zich ook alweer.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_75292429
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 18:46 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Well....
[..]

Het is dus nog triester gesteld in dat land waar je woont, alleen 10 is zo'n beetje het gemiddelde minimum.
http://en.wikipedia.org/w(...)ent_leave_by_country
Wat aan het woord 'typically' snap je niet?
Volgensmij is het hier ook niet bij wet geregeld dat je op zaterdag en zondag (of uberhaupt 2 dagen in de week) vrij moet hebben, maar toch gebeurt het. En als een werkgever z'n onderdanen te slecht behandelt lopen ze vanzelf wel weg..
En daarnaast zou ik het uberhaupt niet eens zo'n enorme ramp vinden als de vakantie onbetaald zou wezen.. Alsof het zo vanzelfsprekend is dat je geld krijgt voor op je luie reet in de zon zitten
  vrijdag 4 december 2009 @ 19:06:38 #17
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_75292471
Same here, je went zo snel aan 2 weken college --> 5 weken vrij dat het gewoon keihard ploeteren is..
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_75292526
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 18:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Welkom in de grote mensen wereld! Links het pad voor losers, rechts het pad voor winnaars!
  vrijdag 4 december 2009 @ 19:21:22 #19
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_75293091
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 19:05 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Wat aan het woord 'typically' snap je niet?
Volgensmij is het hier ook niet bij wet geregeld dat je op zaterdag en zondag (of uberhaupt 2 dagen in de week) vrij moet hebben, maar toch gebeurt het. En als een werkgever z'n onderdanen te slecht behandelt lopen ze vanzelf wel weg..
En daarnaast zou ik het uberhaupt niet eens zo'n enorme ramp vinden als de vakantie onbetaald zou wezen.. Alsof het zo vanzelfsprekend is dat je geld krijgt voor op je luie reet in de zon zitten
Volgens mij snap jij het niet. Als er genoeg werkeloosheid is kan men in de US gewoon alle vakantie intrekken

Van arbeidersrechten heb je schijnbaar geen kaas gegeten dus wellicht kan je het aan je werkgever voorstellen.
pi_75293432
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 19:21 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Volgens mij snap jij het niet. Als er genoeg werkeloosheid is kan men in de US gewoon alle vakantie intrekken

Van arbeidersrechten heb je schijnbaar geen kaas gegeten dus wellicht kan je het aan je werkgever voorstellen.
Wellicht ben ik veel te naief, maar ik kan me niet voorstellen dat er werkgevers zijn die hun werknemers zo slecht behandelen. Ontevreden werknemers zijn namelijk totaal niet productief.. Maargoed, ik werk dan ook het liefst bij kleinere bedrijven waar ik een beetje kan meedenken/praten.. Die corporate cultuur trekt me totaal niet..
pi_75294483
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 18:40 schreef zquing het volgende:

[..]

Dan lijk je weer zo'n luie donder die teert op belastingcenten.
  vrijdag 4 december 2009 @ 19:58:33 #22
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_75294816
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 18:46 schreef Buschetta het volgende:
Yep. Maar je kunt hier wel veel makkelijker onbetaald verlof opnemen, dus je kunt toch op vakantie als je wil. In Nederland doen ze daar een stuk moeilijker over, want je hebt al zoveel verlof en zo, en dat is allemaal heel moeilijk te regelen in salaris systemen en zo, een paar daagjes onbetaald verlof....

Het is verder ook echt alleen de onderste laag aan ongeschoolde werknemers die geen vakantiedagen krijgt, een beetje bedrijf geeft gewoon vakantiedagen. Het is alleen niet wettelijk verplicht, en het wordt - een heel rechtse gedachte - aan de ondernemer over gelaten.

Ik heb zelf dus 15 dagen per jaar (alhoewel ik pas 3 maanden bij dit bedrijf werk, en ik nog 3 maanden moet wachten tot ik ze op mag nemen). Verder heb ik ook nog 10 ziektedagen per jaar (waar ik nu al wel meteen gebruik van kan maken), en gooien ze tussen kerst en oud-en-nieuw de tent dicht, en dat is ook betaald verlof. Dus van de 25e tot de 2e hoef ik standaard ook niet te werken.

En zo door het jaar heen zijn er nog een stuk of 8 vrije dagen, en met de donderdag+vrijdag bij Thanksgiving kom ik hier toch aan een redelijke hoeveelheid dagen.

25 vakantiedagen + 15 dagen ATV zoals in Nederland..... nee, dat heb je hier niet inderdaad.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_75295035
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 18:42 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

fucking verwende huilie, ga terug naar (hoge)school of hou je muil en werk voor je toekomst.
Ja want op een hogeschool doe je niks thuis, en heb je geen toekomst Klopt je hebt twee vakanties(herfst en voorjaar) meer, maar ik heb nog nooit een week vrij gekregen voor tentamens leren ofzo.
Dit wordt weer zo een, kijk mij goed zijn als WO'er topic

PS; TS stel je niet zo aan
  † In Memoriam † vrijdag 4 december 2009 @ 20:12:59 #24
230491 Zith
pls tip
pi_75295439
Wat zijn jullie posters onaardig

Waarschijnlijk zijn jullie gewoon jaloers op mijn uiterst hoge cijfers...
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_75295593
Nee duh! Je bent daar om t leren! Jij wou zo graag op het universiteit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')