Ik had besteld op 24-11-2009, de levering zou VOOR sinterklaas plaatsvinden, maar kreeg op 1 december een mailtje dat er een vertraagde levering was van het artikel dat ik had besteld, dus 2 december werd deze uiteindelijk op de post gedaan. Dus het is niet alsof ik 'n keuze had.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:27 schreef Thomas B. het volgende:
Moet je je cadeautje voor 5 december ook niet op 4 december laten bezorgen. Dat is vragen om problemen.
Fair enough. Weet je zeker dat je niet net even naar de wc was ofzo?quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:29 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik had besteld op 24-11-2009, de levering zou VOOR sinterklaas plaatsvinden, maar kreeg op 1 december een mailtje dat er een vertraagde levering was van het artikel dat ik had besteld, dus 2 december werd deze uiteindelijk op de post gedaan. Dus het is niet alsof ik 'n keuze had.
winkel?quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:29 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik had besteld op 24-11-2009, de levering zou VOOR sinterklaas plaatsvinden, maar kreeg op 1 december een mailtje dat er een vertraagde levering was van het artikel dat ik had besteld, dus 2 december werd deze uiteindelijk op de post gedaan. Dus het is niet alsof ik 'n keuze had.
Heel zeker, de wc zit in dezelfde gang als waar de voordeur (+bel) zit, overigens heb ik ook geen brief door de brievenbus gehad van latere levering, dus ik ben 100% zeker. Het is dat ik de track&trace bekeek, anders zou ik het geeneens kunnen weten!quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:32 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Fair enough. Weet je zeker dat je niet net even naar de wc was ofzo?
Zoek jij voor mij een winkel die een Acer 24" Full HD beeldscherm heeft voor 160 euro.quote:
Heb een klacht ingediend, hij kan opkutten. Voor niks vrijgenomen en voor niks de hele dag beneden gezeten.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:39 schreef Thomas B. het volgende:
Ok dan is die chauffeur dus gewoon superlui geweest. Je zou sowieso een briefje moeten krijgen inderdaad. Waarschijnlijk zat je helemaal aan het eind van zn route en had ie zo iets van, het is mooi geweest... ik ga weekend houden.
Acer beeldscherm die ik heb besteld heeft sowieso een hoger contrast en lagere responsetijdquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:39 schreef Thomas B. het volgende:
btw. is dit iets voor je? http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?artno=V5LU68&baseId=666404
Sowieso beter dan Acer.
http://tweakers.net/pricewatch/248626/acer-243hqabd.htmlquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:37 schreef Diabox het volgende:
[..]
Heel zeker, de wc zit in dezelfde gang als waar de voordeur (+bel) zit, overigens heb ik ook geen brief door de brievenbus gehad van latere levering, dus ik ben 100% zeker. Het is dat ik de track&trace bekeek, anders zou ik het geeneens kunnen weten!
[..]
Zoek jij voor mij een winkel die een Acer 24" Full HD beeldscherm heeft voor 160 euro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |