Ja maar je had hem toch gekocht?!!1quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:31 schreef Cacciatore het volgende:
ik heb is gehad dat ik met matties buiten jonko ging klappe he ma was nog jong daarom moeste we buiten zijn ma hadden ineens kk honger wij na pizzaboer toe om margarite te proeven :p zo pizza kopen komt er popo zegge dat we weg moeste na huis om daar op te eten gooit mattie zo stuk pizza op de wagen kk hard wegrenne hahahahahha ma nie gepakt :p
quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:31 schreef Cacciatore het volgende:
ik heb is gehad dat ik met matties buiten jonko ging klappe he ma was nog jong daarom moeste we buiten zijn ma hadden ineens kk honger wij na pizzaboer toe om margarite te proeven :p zo pizza kopen komt er popo zegge dat we weg moeste na huis om daar op te eten gooit mattie zo stuk pizza op de wagen kk hard wegrenne hahahahahha ma nie gepakt :p
Open er een topic over.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:36 schreef Thomas B. het volgende:
Ok ze zat zich dus te ergeren aan de ranzigheid die zich voor haar neus afspeelde. Ze had je niet aan moeten kijken, maar je aan moeten spreken.
Klacht: mensen die big macs gaan zitten eten in de trein
Hij zo: mijn pizza wat doe je?quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:31 schreef Cacciatore het volgende:
hahaha kapot gevaarlijk gquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:31 schreef Cacciatore het volgende:
Soms kun je helaas niet anders. Maar ik vind het ook altijd vreselijk om te moeten doen ja.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:40 schreef Stormqueen het volgende:
Mensen die hamburgers of friet eten in de trein moeten ze er subiet uit gooien
smoesjes, je hebt altijd een keuze.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:44 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Soms kun je helaas niet anders. Maar ik vind het ook altijd vreselijk om te moeten doen ja.
Ja maar soms moet je toch echt ergens naar toe per trein, terwijl je niet de tijd hebt om een trein later te pakken vanwege andere afspraken. Dan moet je dus wel wat eten in de trein.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
smoesjes, je hebt altijd een keuze.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |