Lang verhaal, graag serieuze reacties.
Ik heb 8 maanden een relatie gehad met een geweldige jongen (ik noem hem M), die sinds vanochtend me ex is.
De eerste 5 maanden van onze relatie waren geweldig, alleen toen is er wat gebeurd.
We zaten samen met een andere kerel ( ik noem hem K) en een vriendin van mij (S) op de bank.
K en S vonden elkaar leuk maar durfden niet zoveel te doen.
Dus M begint mij een beetje op te geilen en mij zachtjes te vingeren, we zagen allebei dat hun het ook zagen en ook verder begonnen te gaan. Dat is door gegaan totdat S en ik allebei gelikt werden.
Daarna zijn K en S maar naar boven gegaan.
S ging verhuizen voor 2 jaar naar amerika.
M en ik gingen weer een keer naar K toe, M ging naar de wc en zei dat ik mijn broek uit moest hebben als hij terug was.. dat wou ik helemaal niet dus heb ik ook niet gedaan, en toen heeft hij zelf mij broek uitgetrokken en begon mij te likken en loopt naar 2 min even weg. En toen sprong K op mij af en begon mij te likken, ik wou het niet, maar ik was zo geschokt dat ik er niks tegen kon doen.
M komt op het moment dat K mij net begon te likken terug en ziet dat en gaat op de bank zitten, ik vraag hem of hij bij me wil komen in de hoop dat K dan weg zou gaan. maar M was boos op mij omdat ik er niks tegen had gedaan..
Ik heb me broek weer aangedaan en we zijn naar de shop gereden op een joint te halen.
Komen we weer terug, gaat M gewoon weer verder met mij te likken, K trekt zijn broek uit en duwt zijn lul in mijn mond waar ik wederom niks tegen heb gedaan.
Na een paar minuten stopten we en zijn M en ik weg gegaan.
Die avond zei M mij dat hij het uit wou maken omdat hij dit niet aan kon en boos was dat ik niks heb gedaan.
we hebben hierover gepraat en zijn uiteindelijk tot de beslissing gekomen dat we gewoon teveel van elkaar houden, en hij ook zijn trio krijgt. We zijn daar 3 weken mee bezig geweest en het lukte niet om iemand te vinden.. omdat het hem te lang duurde, en hij wou weten wat hij voor mij voelde is hij naar een ander meisje gegaan en heeft met haar gezoend.
Na wat ik hem heb aangedaan kon ik het wel begrijpen en hebben het ook uitgepraat.
Maar hij zit nu nog steeds met die beelden enzo.
We kregen de laatste maand alleen maar meer en steeds erger ruzie.
Ik ben erg veel bezig geweest om hem te controleren.
Hij had met een vriend afgesproken en daar was een meisje bij, die hij heeft toegevoegd en waar hij daarna veel mee praatte op msn.
Ik ging steeds meer controleren omdat hij loog dat hij bij een vriend was terwijl hij eigenlijk bij een andere vriend was ( volgens hem dan ) en steeds stiekemer ging doen, zoals smsjes verwijderen, en ik mocht niet meelezen met dat gesprek van dat meisje omdat ik te nieuwsgierig ben
Gisteravond ging hij naar beneden nog even op de pc, ik loop zachtjes naar beneden doe de deur open en hij klikt alles weg.. daar nog heel gesprek over gehad, maar het was niet belangrijk zij hij.
Vanochtend toen ik wakker werd heb ik toch dat smsje gelezen en er stond in:
Heey lekkerding, je ziet er mooi en leuk uit, 4 nov om 1 uur afspreken? kus.
Hij zegt dat het was om mij gek te maken, omdat hij gek werd van mij omdat ik steeds alles controleer enzo.
Maar ik heb hem toch het huis uit gestuurd.
Toen hij zijn spullen aan het inpakken was hebben we nog een beetje gepraat, en het kwam er op neer dat hij helemaal niets met dat meisje heeft gedaan of wilde..
en nu ben ik hem dus kwijt, en ik wil hem terug, in principe is het allemaal mijn schuld.. als die trio niet was gebeurd, was alles goed geweest..
Ik wil hem terug, ik weet dat hij stapelgek op mij is, en hij door mij weet wat echte liefde is enzo..
maar zoals het vandaag gaat denk ik niet dat hij me terug wil..
Ik ga hem zoiezo even wat tijd voor zich zelf geven, kijken wat hij zelf wil..
maar ik weet het niet meer..
maar het voelt goed dit van me af te schrijven..