abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75288288
Lang verhaal, graag serieuze reacties.

Ik heb 8 maanden een relatie gehad met een geweldige jongen (ik noem hem M), die sinds vanochtend me ex is.
De eerste 5 maanden van onze relatie waren geweldig, alleen toen is er wat gebeurd.
We zaten samen met een andere kerel ( ik noem hem K) en een vriendin van mij (S) op de bank.
K en S vonden elkaar leuk maar durfden niet zoveel te doen.
Dus M begint mij een beetje op te geilen en mij zachtjes te vingeren, we zagen allebei dat hun het ook zagen en ook verder begonnen te gaan. Dat is door gegaan totdat S en ik allebei gelikt werden.
Daarna zijn K en S maar naar boven gegaan.
S ging verhuizen voor 2 jaar naar amerika.
M en ik gingen weer een keer naar K toe, M ging naar de wc en zei dat ik mijn broek uit moest hebben als hij terug was.. dat wou ik helemaal niet dus heb ik ook niet gedaan, en toen heeft hij zelf mij broek uitgetrokken en begon mij te likken en loopt naar 2 min even weg. En toen sprong K op mij af en begon mij te likken, ik wou het niet, maar ik was zo geschokt dat ik er niks tegen kon doen.
M komt op het moment dat K mij net begon te likken terug en ziet dat en gaat op de bank zitten, ik vraag hem of hij bij me wil komen in de hoop dat K dan weg zou gaan. maar M was boos op mij omdat ik er niks tegen had gedaan..
Ik heb me broek weer aangedaan en we zijn naar de shop gereden op een joint te halen.
Komen we weer terug, gaat M gewoon weer verder met mij te likken, K trekt zijn broek uit en duwt zijn lul in mijn mond waar ik wederom niks tegen heb gedaan.
Na een paar minuten stopten we en zijn M en ik weg gegaan.
Die avond zei M mij dat hij het uit wou maken omdat hij dit niet aan kon en boos was dat ik niks heb gedaan.
we hebben hierover gepraat en zijn uiteindelijk tot de beslissing gekomen dat we gewoon teveel van elkaar houden, en hij ook zijn trio krijgt. We zijn daar 3 weken mee bezig geweest en het lukte niet om iemand te vinden.. omdat het hem te lang duurde, en hij wou weten wat hij voor mij voelde is hij naar een ander meisje gegaan en heeft met haar gezoend.
Na wat ik hem heb aangedaan kon ik het wel begrijpen en hebben het ook uitgepraat.
Maar hij zit nu nog steeds met die beelden enzo.
We kregen de laatste maand alleen maar meer en steeds erger ruzie.
Ik ben erg veel bezig geweest om hem te controleren.
Hij had met een vriend afgesproken en daar was een meisje bij, die hij heeft toegevoegd en waar hij daarna veel mee praatte op msn.
Ik ging steeds meer controleren omdat hij loog dat hij bij een vriend was terwijl hij eigenlijk bij een andere vriend was ( volgens hem dan ) en steeds stiekemer ging doen, zoals smsjes verwijderen, en ik mocht niet meelezen met dat gesprek van dat meisje omdat ik te nieuwsgierig ben
Gisteravond ging hij naar beneden nog even op de pc, ik loop zachtjes naar beneden doe de deur open en hij klikt alles weg.. daar nog heel gesprek over gehad, maar het was niet belangrijk zij hij.
Vanochtend toen ik wakker werd heb ik toch dat smsje gelezen en er stond in:
Heey lekkerding, je ziet er mooi en leuk uit, 4 nov om 1 uur afspreken? kus.
Hij zegt dat het was om mij gek te maken, omdat hij gek werd van mij omdat ik steeds alles controleer enzo.
Maar ik heb hem toch het huis uit gestuurd.
Toen hij zijn spullen aan het inpakken was hebben we nog een beetje gepraat, en het kwam er op neer dat hij helemaal niets met dat meisje heeft gedaan of wilde..
en nu ben ik hem dus kwijt, en ik wil hem terug, in principe is het allemaal mijn schuld.. als die trio niet was gebeurd, was alles goed geweest..
Ik wil hem terug, ik weet dat hij stapelgek op mij is, en hij door mij weet wat echte liefde is enzo..
maar zoals het vandaag gaat denk ik niet dat hij me terug wil..
Ik ga hem zoiezo even wat tijd voor zich zelf geven, kijken wat hij zelf wil..
maar ik weet het niet meer..
maar het voelt goed dit van me af te schrijven..
  vrijdag 4 december 2009 @ 16:48:32 #2
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75288401
.
Resistance is futile.
pi_75288404
.
  vrijdag 4 december 2009 @ 16:48:36 #4
94846 zomaareennaam
vindt overal wel wat van
pi_75288405
goed verhaal voor de jongere fokkertjes onder ons - weten ze tenminste weer een beetje meer hoe het toe gaat in de echte wereld van de ware liefde.
zoekt en gij zult vinden
maar of je het gevondene waardeeert?
  vrijdag 4 december 2009 @ 16:51:29 #5
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_75288476
Die afspraak is pas over 11 maanden, dus je had nog een paar triootjes kunnen scoren.
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
  vrijdag 4 december 2009 @ 16:52:59 #6
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_75288524
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  vrijdag 4 december 2009 @ 16:53:27 #7
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_75288532
Jezus Christus, na drie zinnen snapte ik er al geen fuck meer van met al die letters.
Ook geen sig dus
pi_75288536
.....
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
  vrijdag 4 december 2009 @ 16:53:54 #9
262 Re
Kiss & Swallow
pi_75288544
uhmmm ja...

het is sowieso!
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 4 december 2009 @ 16:54:18 #10
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_75288560
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 16:51 schreef ElectricEye het volgende:
Die afspraak is pas over 11 maanden, dus je had nog een paar triootjes kunnen scoren.
Datte.

Goed verhaal verder!
pi_75288561
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 16:53 schreef Dennis_enzo het volgende:
Jezus Christus, na drie zinnen snapte ik er al geen fuck meer van met al die letters.
Idd, K, S, M ik.. Jaja, dat maakt het wel duidelijk.. Gewoon je leven leiden TS. Geen hand vol, maar een land vol. Zo moeilijk ben je niet gok ik
pi_75288591
neuqe?
  vrijdag 4 december 2009 @ 16:55:53 #13
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_75288622
Fok! en serieuze reacties
Het is zoiets als Ku Klux Klan en neger-adoratie in één adem noemen
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  vrijdag 4 december 2009 @ 16:56:09 #14
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_75288630
Godverdomme.. verhaal was af voordat ik klaar kwam.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_75288656
Als ik bij een vriend van me ben duw ik ook altijd mijn piemel in de mond van zijn verloofde.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  vrijdag 4 december 2009 @ 16:57:28 #16
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_75288671
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 16:53 schreef Re het volgende:
uhmmm ja...

het is sowieso!
precies, dat!
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_75288679
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 16:45 schreef xsunshinex het volgende:
Lang verhaal, graag serieuze reacties.
Hier stopte ik al met lezen
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_75288684
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 16:55 schreef Sigmund666 het volgende:
Fok! en serieuze reacties
Het is zoiets als Ku Klux Klan en neger-adoratie in één adem noemen
verwacht jij serieuze reacties op zo'n OP?
pi_75288690
pi_75288714
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 16:56 schreef Feitosa het volgende:
Als ik bij een vriend van me ben duw ik ook altijd mijn piemel in de mond van zijn verloofde.
oke, ik dacht dat ik naast de gast in de OP de enige was die zoiets doet, maar gelukkig niet
pi_75288752
Ik kwam tot: "naar de shop rijden om een joint te roken".

Daar werd mijn vermoeden dat jullie gewoon een stel tokkies zijn bevestigd en ben ik naar onderen gescrollt om deze reply te typen.
  vrijdag 4 december 2009 @ 17:00:09 #22
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_75288760
Mag ik ook een keer
pi_75288776
dat bedoel ik dus al met serieuze reacties.
reageer niet als je dat dus niet kan..
pi_75288792
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 17:00 schreef xsunshinex het volgende:
Je laat je vingeren ten overstaan van een heel publiek en denkt vervolgens dat mensen je serieus nemen en niet als een sletje behandelen?
pi_75288796
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 17:00 schreef xsunshinex het volgende:
Hoe oud ben je , 16 o.i.d.?

Die ex van je en die vriend ervan ben je liever kwijt dan rijk , als ik het zo lees.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')