De bovenste ad is vast vanwege die draak op de foto, en de onderste was vast iets mbt Inuquote:Kledingwinkel bonprix
Goedkope kleding in alle maten! Bestel nu online en op rekening.
www.bonprixsecure.com/kleding
Vind je maatje online
Schrijf je geheel gratis in Makkelijk, leuk en anoniem
www.datingeasy.nl
Helderziendheid gratis
Uw cadeau: een echte talisman die volledig uw leven veranderen!
www.Gratis-Talisman.net
Ex Terug? (Nieuw)
Leer psychologische trucjes die niemand weet!
www.terugbijmijnex.nl
Fijn dat jij het vraagt Juup©, het gaat matig. Ben hyper en prikkelbaar en het eten duurt nog wel even hier dus ik heb honger.quote:
Met mij gaat het goed, dankjequote:Op vrijdag 4 december 2009 17:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Fijn dat jij het vraagt Juup©, het gaat matig. Ben hyper en prikkelbaar en het eten duurt nog wel even hier dus ik heb honger.
Hoe gaat het met jou?
Ik ga vandaag hopelijk nog eten hier, en dan weer naar huis en daar wat verder klooien met diverse programma's die ik wil gaan testen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed, dankje
Wat ga jij vandaag allemaal doen?
Dat lijkt mij idd erg saai, maar veel plezierquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ga vandaag hopelijk nog eten hier, en dan weer naar huis en daar wat verder klooien met diverse programma's die ik wil gaan testen.
Kortom, saaie avond dus.
Ja dank je, ik ga mezelf maar eens bij de andere mensen vervoegen, daar is het iig warmer dan hier in deze kamerquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat lijkt mij idd erg saai, maar veel plezier
bestaat de tandenfee?quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:55 schreef Juup© het volgende:
Is de koorts al aan het zakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |