het is allemaal ZOOOOO snel gegaan,in de 10 jaar dat het nu 2000 is,heb ik het gevoel dat die 10 jaar aanvoelen als 3 jaarquote:
Nee, nu gebeurt er veel. Nog nooit zo'n hekel gehad aan politiek als nu.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:00 schreef RM-rf het volgende:
politiek gezien gebeurde er gewoon geen _ene_ flikker, alles was compromispolitiek en een politiek debat voeren was ongewenst want veel te 'emotioneel' als je gewoon zou zeggen wat je dacht.
Kan je over een heleboel muziek van nu zeggen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:00 schreef RM-rf het volgende:
Techno is gewoon kutmuziek die goed de 'hersenloosheid' en gebrek aan creativiteit van die tijd weergeeft... beats en sample's....
Nog altijd meer inhoudelijk dan tegenwoordig. Toen waren er tenminste nog maar een paar spoeddebatten en werden zinnigere vragen gesteld.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:00 schreef RM-rf het volgende:
Onzin, als een tijd een saaie onbestemde periode was met brakke technische ontwikkeling, veel opgeklopte lucht, waren het wel de jaren negentig van de vorige eeuw...
politiek gezien gebeurde er gewoon geen _ene_ flikker, alles was compromispolitiek en een politiek debat voeren was ongewenst want veel te 'emotioneel' als je gewoon zou zeggen wat je dacht.
De prijs van een nieuwe pc is NOOIT veranderd; alleen den snelheid van een pc is met de jaren flinkg estegen (alsmede ook idnerdaad een stabiele windows e.d.).quote:De computers waren vooral erg brak (OS/2, Windows 95 en windows 98), traag en verschrikkelijk duur..
Dan keek je toch echt niet goed. Heb prima kunnen chatten vanaf '94.quote:dat hele internet vooral een boel opgeklopte lucht, er was helemaal niks te vinden, er waren slechte een paar sites (DDS) waar hooguit een beetje ge'-chat' werd.
Hier geef ik je volkomen gelijk in.quote:Techno is gewoon kutmuziek die goed de 'hersenloosheid' en gebrek aan creativiteit van die tijd weergeeft... beats en sample's....
Hell no! (maar goed, dat waren ook mijn puberjaren....die vergeet je sowieso nietquote:De jaren negentig waren een tijd om snel te vergeten
Meer debat maakt het er nou niet echt beter op....quote:, in tegenstelling eigenlijk tot de huidige tijd, die iig erg opwindend is.. met vel mer ontwikelingen, publiek debat en verschillende meneingen die mensen ook menen, dan tien jaar terug.
Ah, nu zijn ze je baas zeker?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:23 schreef misteriks het volgende:
ik verkies ook de jaren 90 , toen moesten nerds tenminste nog hun bek houden
goed geprobeerdquote:
Gemiddeld gezien zijn de computers flink in prijs gedaald en in snelheid toegenomen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:10 schreef Mutsaers__78 het volgende:
De prijs van een nieuwe pc is NOOIT veranderd; alleen den snelheid van een pc is met de jaren flinkg estegen (alsmede ook idnerdaad een stabiele windows e.d.).
quote:
Jaaa want je bent nu al heeeeel oudquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:41 schreef Plums het volgende:
Eensch. Toen was ik nog jong en was alles nog makkelijk en had ik nergens gezeur mee.Zucht
Nee. Maar ik mķet wel veel nu. En toen niet. Dat was meer mn punt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jaaa want je bent nu al heeeeel oud
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |