SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
faith +1quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:39 schreef FunkyHomosapien het volgende:
hoe heet je band?
Oh! Is hetiszover de computernerd van KLB die voor een glaasje sinaas een hele avond op een koud rommelkamertje computers herinstalleerd? Handig!quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:46 schreef jack4ya het volgende:
Zal je sterker vertellen... Hetiszover, komt vanaaf mijn putert ophalen... hehe.
Inderdaad, wat een niveau.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:50 schreef Kevincy het volgende:
Je bent bezig met journalistiek en je gebruikt het woord "mattie"
Als er meer zoals jou zijn, dan kan ik me lol op over 10 jaar, als ik de krant lees of het journaal kijk.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:52 schreef zovty het volgende:
[..]
Oh! Is hetiszover de computernerd van KLB die voor een glaasje sinaas een hele avond op een koud rommelkamertje computers herinstalleerd? Handig!
Wanneer kom je die van mij fixen hetiszover? Hij zei iets over virussen en toen ging hij een servicepack installeren dus toen heb ik m maar uitgezet. Kan het wel een beetje snel want ik wil met kerst Call of Duty 6 spelen.
En de orginele cdtjes ben ik kwijt trouwens.
Kun je morgenavond? Dan ga ik toch sinterklaas vieren bij m'n vrienden (die jij niet hebt). Bedankt he.
Que? Wat heb ik nou weer?quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:52 schreef zovty het volgende:
[..]
Oh! Is hetiszover de computernerd van KLB die voor een glaasje sinaas een hele avond op een koud rommelkamertje computers herinstalleerd? Handig!
Wanneer kom je die van mij fixen hetiszover? Hij zei iets over virussen en toen ging hij een servicepack installeren dus toen heb ik m maar uitgezet. Kan het wel een beetje snel want ik wil met kerst Call of Duty 6 spelen.
Kun je morgenavond? Dan ga ik toch sinterklaas vieren bij m'n vrienden (die jij niet hebt). Bedankt he.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:44 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Jezus wat een toeval.
Hetiszover heeft veel vrienden I can tell ya.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:52 schreef zovty het volgende:
[..]
Jij bent ook niet de slimste hè.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:04 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Que? Wat heb ik nou weer?![]()
Hij komt trouwens niets fixen hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |