Dat is niet waar. De arbeidsovereenkomst is met 1.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:51 schreef Dj_unkie het volgende:
de tweede, daar werk je eigenlijk voor.
Als uitzendkracht doe ik dit niet. Dan kun je altijd alleen maar het uitzendbureau op je CV zetten. Je hebt toch niet daar gewerkt? Waar je de activiteiten voor uitvoert, de opdrachtgever die je daadwerkelijke taken bepaalt, dat zou ik op mijn CV zetten. Ik werk voor een bank. Ik zet dat op mijn CV. Niet het uitzendbureau.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:51 schreef sanger het volgende:
Alleen de eerste. Dat is namelijk je werkgever
Dat staat er ja.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:55 schreef Kekaa het volgende:Ik snap bedrijf 2 en 3 niet zo goed.
Je zit bij bedrijf 1... die zend jou uit naar bedrijf 2... en die doet werk voor bedrijf 3?
Ik snap het ook niet helemaal maar ik denk dat het ongeveer zo is:quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:55 schreef Kekaa het volgende:
Hmmm... Ik zou gewoon doen:
Functie bij bedrijf 3 (of 2), gedetacheerd via bedrijf 1.
Ik snap bedrijf 2 en 3 niet zo goed.
Je zit bij bedrijf 1... die zend jou uit naar bedrijf 2... en die doet werk voor bedrijf 3?
owwquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:58 schreef CharlyLownoise het volgende:
Ik zal het iets meer uitleggen.. Het 1e bedrijf is een soort van alternatief stage bedrijf; Via dit bedrijf heb ik certificaten kunnen behalen en die betaal ik nu terug door voor hun bij het 2e bedrijf te werken. Het 3e bedrijf besteedt een bedrijfsactiviteit uit, aan het 2e bedrijf.
Bedrijf 3 is niet relevant. Kun je toelichting bij je gesprek als er naar gevraagd wordt, maar verder niet boeiend.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:58 schreef CharlyLownoise het volgende:
Ik zal het iets meer uitleggen.. Het 1e bedrijf is een soort van alternatief stage bedrijf; Via dit bedrijf heb ik certificaten kunnen behalen en die betaal ik nu terug door voor hun bij het 2e bedrijf te werken. Het 3e bedrijf besteedt een bedrijfsactiviteit uit, aan het 2e bedrijf.
Bij wie heb je nou een arbeidsovereenkomst?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:58 schreef CharlyLownoise het volgende:
dan wordt het:quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:58 schreef CharlyLownoise het volgende:
Het is wel zo dat ik eigenlijk alleen maar werkzaamheden voor bedrijf 3 uitvoer, het enige wat ik met bedrijf 2 te maken heb is dat ik op die locatie altijd aanwezig ben en dat daar mijn collega's ook zitten, die ook allemaal voor bedrijf 3 werken.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bedrijf 3 is niet relevant. Kun je toelichting bij je gesprek als er naar gevraagd wordt, maar verder niet boeiend.
Bedrijf 1, die geeft me ook een stagevergoeding.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:01 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Bij wie heb je nou een arbeidsovereenkomst?
Dus werk je voor bedrijf 1. Je kan dan bij de functieomschrijving zetten dat dit inhield dat je werkzaamheden deed voor bedrijf 2/3.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:02 schreef CharlyLownoise het volgende:
[..]
Bedrijf 1, die geeft me ook een stagevergoeding.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:52 schreef FunkyHomosapien het volgende:
de derde, want dan is het lijstje compleet.
Dan lieg je dus op je CV (wat reden kan zijn voor ontslag).quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:55 schreef Monique80 het volgende:
[..]
Als uitzendkracht doe ik dit niet. Dan kun je altijd alleen maar het uitzendbureau op je CV zetten. Je hebt toch niet daar gewerkt? Waar je de activiteiten voor uitvoert, de opdrachtgever die je daadwerkelijke taken bepaalt, dat zou ik op mijn CV zetten. Ik werk voor een bank. Ik zet dat op mijn CV. Niet het uitzendbureau.
Ter aanvulling: nummer 2 dus, eventueel met de opmerking: levert diensten aan 3? Maar ik stel me voor dat dit verschillende bedrijven kunnen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |