ik als ik lekker een schietspel zit te doen,krijg ik opeens kijjeuk aan mijn onderbeen...quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:39 schreef Neroje het volgende:
Ik ken iemand met ongeveer hetzelfde probleem. Of moet ik zeggen kende...
plas je ook toevallig in je broek?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:38 schreef Stoeprand het volgende:
Ik krijg paarse handen en oranje vlekken als ik door de regen fiets.
Huh?quote:Op zondag 6 december 2009 00:33 schreef Opzet__ het volgende:
[..]
plas je ook toevallig in je broek?
en dat wordt ook niet opgemerkt vanwege de regen
Stapje voor stapje komt hij er wel. Handen uit de mouwen en het komt goed.quote:Op zondag 6 december 2009 00:32 schreef LangeJan het volgende:
Gewoon voet bij stuk houden en het gaat vanzelf over, laat maar weten als ik een handje moet helpen!
Niet zo bijdehand doen! Sommige mensen plaatsen hygiëne gewoon op een voetstuk!quote:Op zondag 6 december 2009 00:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Stapje voor stapje komt hij er wel. Handen uit de mouwen en het komt goed.
Even met je de handjes wapperen en niet naast je schoenen gaan lopen als weg is.quote:Op zondag 6 december 2009 00:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Stapje voor stapje komt hij er wel. Handen uit de mouwen en het komt goed.
Gelukkig vertrekt de schimmel na 5 december weer richting spanje en heeft TS zijn handen weer vrij om te gaan en staan waar hij wil.quote:Op zondag 6 december 2009 00:46 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand doen! Sommige mensen plaatsen hygiëne gewoon op een voetstuk!
Het is zo'n aandoening de te paard komt en te voet weg gaat. Gelukkig heeft TS het met de medicatie allemaal in de hand.quote:Op zondag 6 december 2009 01:09 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Gelukkig vertrekt de schimmel na 5 december weer richting spanje en heeft TS zijn handen weer vrij om te gaan en staan waar hij wil.
Mijn tenen zijn gelukkig nog wel mooi , jammer dat de rest omheen langzaam afbrokkeltquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:12 schreef 44rdbei het volgende:
moest gelijk aan deze irritante reclame denken.
[ afbeelding ]
Er is niets aan de hand, TS moet wel uitkijken met zijn voeding.quote:Op zondag 6 december 2009 01:18 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Het is zo'n aandoening de te paard komt en te voet weg gaat. Gelukkig heeft TS het met de medicatie allemaal in de hand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |