Of beidequote:Op vrijdag 4 december 2009 13:43 schreef gniffie het volgende:
Omdat jij dom bent betekent nog niet dat de NT achteruit gaat
Best welquote:
Heb ik dan ergens gezegt dat je niet mag klagen in klaagbaak?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:46 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Best welDaarom klaag ik ook bij klaagbaak
Nee, maar die suggestie deed je wel.. You don't like me!quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb ik dan ergens gezegt dat je niet mag klagen in klaagbaak?
Zouden meer mensen moeten doen, ik vind het wel vermakelijk dus ik kijk er wel naarquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:48 schreef Sapstengel het volgende:
Als ik zie dat cacciatore de TS is negeer ik de topics altijd. Wat een reetbagger is dat.
ik moest lachen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:48 schreef Sapstengel het volgende:
Als ik zie dat cacciatore de TS is negeer ik de topics altijd. Wat een reetbagger is dat.
Nee zei alleen dat het je dwars zitquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:48 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Nee, maar die suggestie deed je wel.. You don't like me!
7 jarigen moeten ook een uitlaatklep hebbenquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:48 schreef Sapstengel het volgende:
Dat zeg ik vaak over alles wat onder de rivieren zit.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
Sommigen zijn nu eenmaal te lam om fatsoenlijk Nederlands te leren.
Mensen die kei voor iets zeggenquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:51 schreef Waldkorn het volgende:
Wedden dat het nog keiveel moeite kost om die OP zo te maken?
Moet je doenquote:
kei staat in het woordenboek als officieel voorzetselquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mensen die kei voor iets zeggen![]()
Dat is opzich ook wel topicwaardig
Jij zit toch in Cacciatore,s posse. En rollt with the bitches enzo?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mensen die kei voor iets zeggen![]()
Dat is opzich ook wel topicwaardig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |