Ideaal zo'n dag. Dan had je beter kunnen blijven liggen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:37 schreef FunkyHomosapien het volgende:
"een mooie nieuwe dag", dacht ik toen ik wakker werd. vandaag was namelijk vrijdag; de langste schooldag.
hop, uit het bedje. het was al 8 uur dus ik had geen tijd meer voor een douche, dat maakte niet uit, want ik had de avond daarvoor gedoucht. bekertje melk, tanden poetsen en ik was klaar voor de dag.
ik ga op de fiets zitten en beweeg me vloeiend naar school. eenmaal daar kreeg ik te horen dat de les uit was gevallen. "prima", dacht ik.
ik ga weer naar huis en ga wat fokken tot 12 uur, want om half 1 begint namelijk de tweede les, dus weer hop op de fiets en naar school.
wat blijkt? mijn projectgroepje is er niet.![]()
dus weer naar huis met de fiets, ik kom thuis, groet de hond en open er een topic over.
klacht: tweemaal voor niks naar school gegaan.
anti-klacht: vandaag dus vrij.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:39 schreef BorusBulldog het volgende:
Ik leef met je mee.
Huur Michielos in om je projectgroepje te leren dat dit soort dingen dus echt niet kunnen.
Zodat hij een verhalen topic erover kan openen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:39 schreef BorusBulldog het volgende:
Ik leef met je mee.
Huur Michielos in om je projectgroepje te leren dat dit soort dingen dus echt niet kunnen.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:39 schreef BorusBulldog het volgende:
Ik leef met je mee.
gvd verklikker ben je ook!quote:
ja kijk dat is leuk.quote:
wat is er mis met het woord projectgroepje?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
"Projectgroepje"?
Klinkt eigenlijk hetzelfde als "koffiekransje". Kansloos dus.
Wanneer LEREN de kutkinderen op school weer eens wat?
Met het woord an sich? Niets.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:47 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
wat is er mis met het woord projectgroepje?
mierenneuker.
oh ok.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:49 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Met het woord an sich? Niets.
Alleen hoort het niet op een school thuis. Op een school moet je leren en niet jezelf onledig houden met projectgroepjes.
Met zn bazenwolvenshirt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:39 schreef BorusBulldog het volgende:
Ik leef met je mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |