dat dusquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:52 schreef rene90 het volgende:
Als het belangrijk is bellen ze wel nog een keer.
Dus...quote:
dat dusquote:
Ja dat zal dus niet zo heel snel omdat ze dus hebben gevraagd of ik zo snel mogelijk wil terugbellen als ik het hetb geluisterdquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:52 schreef rene90 het volgende:
Je kan vast wel aan haar nummer komen? Als je een naam weet kom je al heel ver..quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat zal dus niet zo heel snel omdat ze dus hebben gevraagd of ik zo snel mogelijk wil terugbellen als ik het hetb geluisterdMaarja dan bellen ze later nog maar een keer
Alleen een voornaam dus dat schiet ook niet echt op ze belt maar lekker nog een keer straksquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:55 schreef rene90 het volgende:
[..]
Je kan vast wel aan haar nummer komen? Als je een naam weet kom je al heel ver..
Ja rot op ik ga niet 20x bellen omdat zij niet normaal iets in kan sprekenquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:56 schreef BorusBulldog het volgende:
20 mogelijkheden.
2 x netnummer 10 x laatste nummer.
Serieus als je zo verlegen zit om met een vrouw aan de telefoon te hangen probeer je toch gewoon 20 telefoontjes te plegen. En als je niet durft, je weet hoe haar telefoon stem klinkt dus je kan gewoon onbekend bellen en dan ophangen als het haar niet is.
Opgelost, toch niet klachtwaardig dit.
Ik maak altijd topics uit frustratie dat is mijn vorm van therapiequote:Op vrijdag 4 december 2009 12:59 schreef rene90 het volgende:
Maar vanuit frustratie ga je wel een topic openen, nu had je haar al kunnen bellen en het is wel dringend want ze vroeg of je haar direct kan terugbellen
TS bekritiseren maar ondertussen wel met zo'n belachelijke theorie aanzettenquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:56 schreef BorusBulldog het volgende:
20 mogelijkheden.
Serieus als je zo verlegen zit om met een vrouw aan de telefoon te hangen probeer je toch gewoon 20 telefoontjes te plegen. En als je niet durft, je weet hoe haar telefoon stem klinkt dus je kan gewoon onbekend bellen en dan ophangen als het haar niet is.
Ga jij nou eerst maar onderbouwen wat er total fail aan isquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:01 schreef L-IS het volgende:
[..]
TS bekritiseren maar ondertussen wel met zo'n belachelijke theorie aanzetten![]()
total fail gast![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja en als ik over me abbo heen ben kost die 1 seconde me elke keer 21 centquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:56 schreef BorusBulldog het volgende:
20 mogelijkheden.
Als het belangrijk is ga je toch niet over 4 EURO EN 20 CENTEN huilenquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:03 schreef garriej het volgende:
[..]
ja en als ik over me abbo heen ben kost die 1 seconde me elke keer 21 cent
Jij stelt dat TS om vrouwen verlegen is maar jij bedenkt er een ongelofelijke theorie bij die alleen bedacht kan worden door omvrouwenverlegenzittendemensen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:02 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ga jij nou eerst maar onderbouwen wat er total fail aan is![]()
Leer maar begrijpend lezen.
juistquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:52 schreef rene90 het volgende:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:06 schreef L-IS het volgende:
[..]
Jij stelt dat TS om vrouwen verlegen is maar jij bedenkt er een ongelofelijke theorie bij die alleen bedacht kan worden door omvrouwenverlegenzittendemensen.
HAHWATEENGOEIEONDERBOUWEING!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |