Alleen dit al weer...weer de schuld bij de man leggen..quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:51 schreef Duiveltje_009 het volgende:
Dus bindt hij de kat op het spek?
Als je dat tegen je vriendin zegt ben je een weekdier en verdien je het ook om bespeeld te worden.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:51 schreef Duiveltje_009 het volgende:
maar hij zegt well: Stel dat je een keer zoent met een ander, en het stelt niks voor, please don't tell me.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:55 schreef Devz het volgende:
Je bent blijkbaar nog niet toe aan een vaste relatie.
Ik lach om jou manier van posten...quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:55 schreef Bosjebloemen het volgende:
Same here. (zoiets dan)
en ik ben ook niet vreemd gegaan (duh)
maar ben benieuwd wat de rest zegt,
ga er alleen niet van uit dat het heel erg nuttig zal zijn,
maargoed.
dan heb ik wel weer iets om hard om te lachen.
want dat doe ik van Fokkers.
lachen
veel lachen
bedankt daarvoor trouwens, mede- Fokkers![]()
Ik vraag me af hoe je zo'n 'foute' jongen terugpakt...? Fout is in mijn ogen juist dat het ze niets kan schelenquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:04 schreef Duiveltje_009 het volgende:
Die mensen die hier roepen slet dit dat die doen zelf nooit iets fout?
[..]
Een reactie waaraan ik iets heb, kan je aangeven wat je toe laat?!
Wat erg, ze is gewoon 28!!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:03 schreef Countess het volgende:
*Plakt van Vivaforum*
http://forum.viva.nl/foru(...)ist_messages/64107/0
Waren de antwoorden je daar nog niet genoeg? Ik lees regelmatig zonder posten op Viva, en daar kom je klonen van hier tegen.
Ja dat dus....en die kinderlijke manier van schrijvenquote:Op zondag 6 december 2009 16:38 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Wat erg, ze is gewoon 28!!!
Ik dacht dat het een of ander pubermeisje was, waar je dit van kan verwachten!
Wel een beetje zielig dat ze hier niet meer durft te reageren..Erg volwassen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |