Het nieuws is idd al grappig zat.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:41 schreef BorusBulldog het volgende:
Ja het is wat oorlog, natuurrampen, de nederlandse regering, hongersnood enz enz.
Maar dat we geen grappige reclames meer hebben ja dat is kut
Omdat die lelijke homo het NTI heeft verkocht voor een miljard.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:38 schreef postmortum het volgende:
Waarom worden dit soort reclames niet meer gemaakt =
Die worden toch niet meer gemaakt. Iets met een zwarte suziki toch?quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:39 schreef bijdehand het volgende:
Soms wel, van 'even apeldoorn bellen.'
wat is de laatste die jij daarvan gezien hebt?quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:39 schreef bijdehand het volgende:
Soms wel, van 'even apeldoorn bellen.'
Ja! Zij is echt het broertje wat ik altijd heb willen hebben, maar nooit heb gehad.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:46 schreef Hetiszover het volgende:
Ik vind die van die vrouw in de c1000 zo leuk. Lekker gek, lekker anders.
Wow! Waar kan ik dat bestellen???quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:58 schreef mvdejong het volgende:
door een actrice die orgasmes lijkt te krijgen van een schoonmaak-product.
Die reclamespot is nooit als zodanig uitgezondenquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:38 schreef postmortum het volgende:
Het hoogtepunt van de laaste jaren is voor veel mensen de reclame van goedemoggel geweest, terwijl er in de jaren 90 veel leukere reclames gemaakt werden zoals deze:
Waarom worden dit soort reclames niet meer gemaakt =
dat is idd een van de kutste reclamesquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:46 schreef Hetiszover het volgende:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:09 schreef FaceFok het volgende:
Deze is nog wel humor tochen die Tele2 reclames met die schapen zijn ook nog wel oké.
En die is gewoon mooi!quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:18 schreef wise het volgende:
yoar smelling an hour in the wind
loaks lijk hijs getting the wind from front
De eerste keer dat ik hem zag, kwam er nog wel een lichte glimlach rond mijn lippen, daarna wist ik het wel.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:09 schreef FaceFok het volgende:
Deze is nog wel humor tochen die Tele2 reclames met die schapen zijn ook nog wel oké.
Zij is vreselijk. Alsof ze klanten willen wegjagen bij c1000quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:46 schreef Hetiszover het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |